› SSC › Annonser › Övriga annonser › Mekplats i Göteborg med 4mils radie
- Detta ämne har 7 svar, 3,257 deltagare, och uppdaterades senast för 11 år sedan av
Vince.
-
FörfattareInlägg
-
27 augusti, 2014 kl. 09:01 #32801
kinugawa
DeltagareLugn och ordningssam Söker en mekplats för min impreza runt Göteborg.
30 september, 2014 kl. 19:42 #272034Gilarski
DeltagareLugn och ordningssam Söker en mekplats för min impreza runt Göteborg.
Kolla med Adam W (regionsansvarig gbg) han kanske vet nån
Chalmers Motorclub har lokaler i Högsbo eller Ringön vill jag minnas, kolla med dem, hälsa från mig.
1 oktober, 2014 kl. 03:19 #272032Christian S
DeltagareKolla med Adam W (regionsansvarig gbg) han kanske vet nån
Adam är inte reg ansvarig längre, det är Vincent som är det 😉
2 oktober, 2014 kl. 22:35 #272038kinugawa
DeltagareJag har löst en plats, men hade varit kul att skruva med andra subarufantaster. Så jag tackar för tipsen och hör mig för.
19 oktober, 2014 kl. 18:16 #272035Vince
KeymasterAdam är inte reg ansvarig längre, det är Vincent som är det 😉
Ja det stämmer bra att det är numera jag som är regionansvarig för gbg :).
Lite förvirrande för många kanske då det fortfarande står regionansvarig vid Adams avatar.Jag har löst en plats, men hade varit kul att skruva med andra subarufantaster. Så jag tackar för tipsen och hör mig för.
Kul att du har hittat någonting. Brukar inte vara jättelätt. Jag har tyvärr inget att erbjuda heller.
Hoppas vi ser dig på några träffar framöver. Nästa blir väl den årliga vinterträff på Liseberg (men den fick jag absolut inte anordna utan vår berömde Steewe kommer att hålla i denna 😉 )19 oktober, 2014 kl. 18:23 #272036Vince
KeymasterJa det stämmer bra att det är numera jag som är regionansvarig för gbg :).
Lite förvirrande för många kanske då det fortfarande står regionansvarig vid Adams avatar.Såg att det är fixat nu (våra webkillar är ju grymma d—0.o—b)
19 oktober, 2014 kl. 20:49 #272033Christian S
DeltagareSåg att det är fixat nu (våra webkillar är ju grymma d—0.o—b)
kan bero på att jag gjorde den här tråden;)
http://www.subaruclub.se/forum/showthread.php?t=9699120 oktober, 2014 kl. 21:13 #272037Vince
Keymasterkan bero på att jag gjorde den här tråden;)
http://www.subaruclub.se/forum/showthread.php?t=96991Jo jag såg det med. Tack för det Christian d—0.o—b. Men webbgruppen fixade det ändå väldigt snabbt efter ditt inlägg så mitt påstående kvarstår att de är grymma d—0.o—b:).
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.