jag va och skruvade upp laddet men utan resultat. sen började jag kolla med den orginala elektroniska laddtrycksregulatorn. och konstaterade att slangarna satt fel..? alltså tvärtom, så jag bytte plats och wouala nu fungerar det! dock så laddar den bara 0,7 nu. tips på hur man kanske kan höja någorlunda? 🙂
Mahallå, det du leker med låter inte helt stabilt. 😉
Du har inte övervägt en mappning? 😀
Laddtrycket justeras elektroniskt av ecu och det blir pannkaka i logiken om ecu inte får reglera.
Jag kan kolla av bilen åt dig vid tillfälle, en hälsokontroll helt enkelt.
🙂
Patrick
Tja! jo det har jag hahaha detta med att volvo trimma är intget jag föredrar! jag har återställt det nu till det orginala och gjorde det enbart för att testa! 🙂 mappning är ett önskemål men svårt att hitta någon bra som kan göra det var en vettig peng.. 🙂
Mappa själv! Läs open source tråden i allmäna forumet. 🙂
Jag är inte så inlärd riktigt om vart man hittar allting här på forumet om jag ska vara ärlig.. men någongång ska ju vara allas första! så skulle uppskatta om du kunde vara liite mer exakt så jag kanske hittar Och tack för tips och att alla har tagit sig tid! 🙂
Jag är inte så inlärd riktigt om vart man hittar allting här på forumet om jag ska vara ärlig.. men någongång ska ju vara allas första! så skulle uppskatta om du kunde vara liite mer exakt så jag kanske hittar Och tack för tips och att alla har tagit sig tid! 🙂