SSC Allmänt snack Allmänt småprat Min bil har blivit våldtagen..

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Subba
    Deltagare

förra helgen skulle jag åka och hälsa på min bror i Linköping, åker via Skövde för att samåka med en annan bror till Linköping. Han vill att vi tar hans bil så jag ställer min på hans parkering och vi åker iväg. På söndagen kommer vi tillbaka efter en riktigt bra helg, snabbt förändras den till den sämsta på länge. Ngn har ryckt vingen på min bil!!, och luckan hade blivit helt förstörd då vingen satt med ett 10tal bultar. Värst är att bilen är till salu och jag hade en spekulant som ville kika på bilen efter helgen.
      Ringde Subaru med en gång för att försöka jaga tag på en vinge, men det fanns ingen på lager i Sverige. Beställningen gick iväg till England på en ny vinge och en ny baklucka.
      Idag ringer verkstaden upp mig och säger att grejerna redan har kommit :). Fan, det var snabbt tänkte man ju då. Ja, tyvärr har vi tråkiga nyheter. Bakluckan är transportskadad…O det finns så klart ingen i Sverige..Vi har beställt en ny..suck..
      Vingen var helt perfekt i alla fall och redan lackad och klar från Prodrive. Bara vänta på en ny baklucka!

/David

AK_Impreza
      Deltagare

fan jag skulle gått o grävt ner mej då! stackare! har hänt 2 st nu på kortare tid! jävla människor som är avundsjuka elr va faen dt nu är o tar dom! x( ska man börja hänga hänglås på vingarna snart elr??x(

down_the_drain
        Deltagare

Gör snart som så att jag säljer lägenheten och sover i bilen…

P” som har en känsla av att det är tur för ens egen skull att man inte får tag i kräken”

johan84a
          Deltagare

Gör snart som så att jag säljer lägenheten och sover i bilen…P” som har en känsla av att det är tur för ens egen skull att man inte får tag i kräken”

har oxå den känslan, för jag vet inte vad jag hade tagit mig till om jag kommit på dom när dom snodde min vinge i helgen!;( ..

//Johan

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.