SSC Allmänt snack Allmänt småprat Min gamla Subaru??

Visar 13 inlägg - 1 till 13 (av 13 totalt)
  • Författare
    pjungling
    Deltagare

Tjenare alla Subaru ägare. Va lite allmänt nyfiken på va min gamla subaru har tagit vägen, värken sett eller hört av något om den sen ja sålde den.

Köpte en helt ny subaru impreza gt -00 blå. RegNr JOZ 750. Köpte den som sagt var ny 00, hade den nog i 1-2 år har ja för mig,kommer f*n inte ihåg. Tror den hade gått typ 3000mil när ja sålde den till V-rås tror ja.

Ja var bara lite nyfiken på om de va någon här inne som har den, och hur den ser ut idag. Kommer ihåg hur mycke tid/pengar/blod/svett ja la ner på den för att den skulle (i mitt tycke se bra ut). Fick även ett uppslag i Bilsport.

MVH P

OzO
      Deltagare

Var det den med ”Viper”-ränder på? 🙂

(Din bil står på en person i Västerås nu men vet ej om den personen finns här)

_______________________________________________________________________________
        ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

pjungling
        Deltagare

Ja de stämmer, känner du igen bilen eller hur viste du de?? Så den står fortfarande på någon där?

MVH P

OzO
          Deltagare

Känner igen regnummret och vet att jag har läst om den i Bilsport. Vet inget mer om den… förutom att senast så såg jag den i V-ås men det var länge sen.

_______________________________________________________________________________
            ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

pjungling
            Deltagare

Ok, får väl se om det är någon här som svarar på min fråga. Lite kul att veta bara. Hur många ägare,skick gjort nåt mer me trim m.m??

MVH P

Blocken
              Deltagare

Hej P!

Visst går din ex-Impreza här i Västerås. Viperränderna sitter kvar, men inte dina personliga nummerskyltar. Några ”Kalle Anka-fälgar” har inte nuvarande ägare heller monterat 😉

Möter den på stan ibland – hälsar, men får sällan gensvar… kan det bero på de mörktonade rutorna?

Sneglar du på Impreza igen? 🙂

Mvh AB,
                Värsterås

Min STi

Nordquist
                Deltagare

Om den har grå viperränder så har jag sett en sådan i Jönköping för några år sedan.

pjungling
                  Deltagare

Hej P!Visst går din ex-Impreza här i Västerås. Viperränderna sitter kvar, men inte dina personliga nummerskyltar. Några ”Kalle Anka-fälgar” har inte nuvarande ägare heller monterat ;)Möter den på stan ibland – hälsar, men får sällan gensvar… kan det bero på de mörktonade rutorna?Sneglar du på Impreza igen? :)Mvh AB,VärsteråsMin STi

Tjenare!!! Kul att några svarar på mitt inlägg. Jasså viperränderna sitter på än, och tur att inga ”Kalle Anka fälgar åkt på”. Om ja är sugen på Impreza igen??? Nja har haft riktigt många roliga bilar efter min ganmla subaru. Har fått ett riktigt bra pris på en 05: som en polare impoterat från staterna.
                    Men som sagt haft många fina bilar i mellan.

Subarun såldes, en Audi S3 köptes som tyvärr smälldes och blev skrot. Införskaffade mig en Golf R32 som ja hade i 6mån, tröttnade på den.
                    Köpte en Porsche 911 cab och va kung en sommar hade riktigt roligt, men tyvärr som allt annat så tröttnar ja.
                    Porschen såldes och en Evo VI köptes ägde bilen i 3-4mån körde en vinter me bilen och i samband me Elmia mässan iår såldes bilen.
                    Va utan bil ett tag tills dslog mig efter en titt i en Amrekansk tidning.
                    En stor fet pickis me 22″ hjul???? Kan de va nåt?? Så ja köpte mig en Dodge Ram 1500, som ja håller på att fixa fram lite smått och gått till.

Men som ja skrev innan så har ja fått en erbjudande av en polare att köpa hans, va tycker ni ja ska göra????

gotte51
                    Deltagare

Köp den!! 🙂

pjungling
                      Deltagare

Köp den!! 🙂

Tycker du de?

Rallystacke
                        Deltagare

Om den har grå viperränder så har jag sett en sådan i Jönköping för några år sedan.

Det är den. Jungling är ju från Jkpg.. 😉

Vectorm12
                          Deltagare

Ja tvåhalvorna i jänkar subborna ska vara fina men du bör kanske mappa om bilen så att allt går som det ska… Annars har det väl cirkulerat lite rykten om att kvalitutten inte skulle vara riktigt lika bra som de japanska bilarna….

Allt som allt så tror jag ändå att det är en minst lika rolig bil som de japanska och det har ju snackats lite på amerikanska forum om Imprezor som t.o.m. slår vissa ferrari på fingrarna 😉

pjungling
                            Deltagare

Ja tvåhalvorna i jänkar subborna ska vara fina men du bör kanske mappa om bilen så att allt går som det ska… Annars har det väl cirkulerat lite rykten om att kvalitutten inte skulle vara riktigt lika bra som de japanska bilarna….Allt som allt så tror jag ändå att det är en minst lika rolig bil som de japanska och det har ju snackats lite på amerikanska forum om Imprezor som t.o.m. slår vissa ferrari på fingrarna 😉

Tack för informationen….

MVH P

Visar 13 inlägg - 1 till 13 (av 13 totalt)
                            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.