› SSC › Allmänt snack › Foton och filmer › Min Impreza STI -99, äntligen ute på vägarna igen.
- Detta ämne har 18 svar, 2,928 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 2 månader sedan av
Gyver.
-
FörfattareInlägg
-
25 augusti, 2012 kl. 19:57 #29062
Gyver
DeltagareHallå allihopa!
/David
25 augusti, 2012 kl. 20:47 #247171Joakimgabrielsson
DeltagareRiktigt riktigt snygg! Börjar falla mer och mer för dessa karosser. Blir nog nästa bil:) skitsnygga lyktor fram.
25 augusti, 2012 kl. 20:52 #247161Mumin
DeltagareNice som fan! Lycka till på reg besiktning 😉
25 augusti, 2012 kl. 21:30 #247175BlåMes
DeltagareRiktigt snygg! Såg jäkligt fräsch ut 🙂
26 augusti, 2012 kl. 08:23 #247163Arson
DeltagareHåller med, ser riktigt fräscht ut, kul! 🙂
Gillar kulören skarpt dessutom!
26 augusti, 2012 kl. 20:15 #247164Gyver
DeltagareTackar 🙂
/David
27 augusti, 2012 kl. 18:10 #247158Kvarnis
DeltagareTummen upp, rent&snyggt 🙂
27 augusti, 2012 kl. 20:13 #247162Mumin
DeltagareHur gick besiktning idag då?
28 augusti, 2012 kl. 07:00 #247165Gyver
DeltagareKvarnis: Tackar, det blir så mycket trevligare att meka med bilen i fortsättningen när man ser allt och det är rent:)
Mumin: Nej den gick inte igenom på första försöket, måste skaffa intyg på motoreffeket samt vikt. Annars verkade allt annat vara okej, men det första han sa när han öppnade huven var ”OJ!!” Jag-”Aaa, rent o snyggt som det ska va:)” Han- ”Jo men är det original?? Det här ser trimmat ut!” Suck…
Tack för utlåningen av avgassystemet iallafall, jag behöver nog ha det monterat i någon vecka till dock. Hör av mig sen d—0.o—b
/David
30 augusti, 2012 kl. 09:49 #247166Gyver
DeltagareFan man kanske skulle bygga rallybil av den här någon gång…
Grupp.N eller A reglementet känns ju inte helt omöjligt att uppnå.
I med bur, konvertera till vänsterstyrt, Link g4, bättre bromsar, låda och fjäderben sedan lite småpill med motorn bara för att få den helt godkänd.
Tog förarlicens för ett par år sedan och har en annan bil ståendes som i första hand är tänkt att börja köras med. Men denna kräver mindre cash för att få startklar. Hmm… skall suga på den karamellen ett tag 🙂31 augusti, 2012 kl. 07:59 #247159Kvarnis
DeltagareEffekt, och vikt är alltid ett måste nästan.
Belv det inge värre är det ju lungt 🙂
31 augusti, 2012 kl. 09:18 #247167Gyver
DeltagareEffekt, och vikt är alltid ett måste nästan.
Belv det inge värre är det ju lungt 🙂
Ja jag skummade igenom reglementet för grupp A igårkväll och minns en siffra på minimum 1230kg för bilen startklar exklusive förare och codriver. Jag läste något om original intercooler också… hmm… Skall börja nysta lite i det här så jag har något att hålla mig sysselsatt med nu när bilen förhoppningsvis är färdigmekad för stunden 😉
31 augusti, 2012 kl. 11:45 #247160Kvarnis
Deltagare1230kg, f-n måste lägga i vikt i bilen då 😀
Jag tycker min är för tung runt 1100kg 😀3 september, 2012 kl. 13:57 #247174JohanLofgren
DeltagareSchnyygt, skulle kunna döda för fälgarna 😀
4 september, 2012 kl. 06:24 #247172Joakimgabrielsson
DeltagareKul om det blir rallybil! Tycker det bara är new age i skogen nu för tiden. Knappt att de körs i gr n längre? Väl gr. a som de brukar gå. Men sälj den och köp en ascona B gr H!! Är nog både billigare och roligare….
ps. själv ska jag sälja imprezan och köpa en suzuki swift för suzukicupen inom en rimlig framtid…hoppas jag 🙂 alt ascona.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
