› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Min lilla bil filmad av experter från Stockholm
- Detta ämne har 8 svar, 1,109 deltagare, och uppdaterades senast för 21 år, 7 månader sedan av
Jonas.
-
FörfattareInlägg
-
16 juni, 2004 kl. 07:17 #7869
Niklas
DeltagareFör att citera mull på Zatzy:
———————
Åkte med Dempa och AlienDiCE ut för att filma hans lilla
dekaltrimmade blå fiskebåt samtidigt som den förevigades
av Dempas kamera. Eftersom det blev en sorts 2 in 1 session
så fick Dempa lite smygreklam i slutet av filmen 😉Filmen är 4 minuter och 54 sekunder lång.
Storlek: 59.4 mbCodec är som vanligt DivX 5.
http://www.racemovie.mine.nu/movies/mull/mull%40feature.aliendice.avi (högerklicka och ”spara mål som…”)
Mushimushi.
———————Tycker det blev riktigt fint, inte idiotkörningar och sånt som man brukar se då det är bilfilmer utan lugnt och vackert i fina miljöer.
Ingen kan filma som mull, ingen kan fotografera som Dempa! :7
16 juni, 2004 kl. 08:28 #89930syke
BlockeradFin film, men frågan är om en film med en ball bil ska vara ”fin” eller ”asball” 🙂
Mer grussprut och varvnålar som steppar på varvstoppet 😉
16 juni, 2004 kl. 08:30 #89933Mujo84
DeltagareJa, den va fin! Han kan verkligen filma den här killen.
Men ändå, lite mer motorljud och sådär hade varit önskvärt!
Fin film på fin bil!//Mujo
16 juni, 2004 kl. 08:31 #89936Niklas
DeltagareMan kan väl göra en fin och vacker film också, måste väl inte alltid vara idiotkörning bara för att det är en bil som är med?
Syftet med kvällen var att ta kort på bilen vilka ni sett tidigare, filmen var en trevlig bonus då Kamerakillen med stort K var med.
Bör tilläggas att jag aldrig har kört med grussprut tidigare med bilen, om jag någonsin kommer göra det kommer jag inte göra min debut på film. Har sett alltför många filmer på personer som vill vara tuffa och det slutar ofta med bucklad plåt, gråt i blicken och ett tomt sparkonto.
16 juni, 2004 kl. 08:40 #89931syke
BlockeradJa, jag menade inte idiotkörning, men lite mer action går nog att få till utan att det för den sakens skull ska barka in i en lyktstolpe/träd nånstans.
men som sagt, mycket fin film, och Mull är galet bra på att klippa/filma/redigera. :7
16 juni, 2004 kl. 09:49 #89935X3000
DeltagareRiktigt snyggt Alien.. Skulle anlitat denna snubben till å filma Outrun.. Kanske inte så billigt men riktigt grymt.. 🙂
16 juni, 2004 kl. 11:32 #89934down_the_drain
DeltagareHel schysst rulle. Man blir juh riktigt sugen på lite kör övningar 🙂
/Peter
16 juni, 2004 kl. 11:40 #89937Niklas
Deltagare>Riktigt snyggt Alien.. Skulle anlitat denna snubben till å
>filma Outrun.. Kanske inte så billigt men riktigt grymt.. 🙂Har funderat på det, om vi höjer startavgiften för att kunna betala tågbiljetterna så kanske man kan se till att få ner killen. Kanske hans fotografkollega också, mr Dempa. Då hade jag kunnat skita i att springa runt med min egen kamera. 😉
16 juni, 2004 kl. 19:34 #89932Jonas
DeltagareRiktigt coolt ju. Det syns att killen bakom kameran kan sin sak.:)
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.