SSC Allmänt snack Allmänt småprat Min nya ”vinterbil”

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 45 totalt)
  • Författare
    Mats
    Deltagare

Vet inte om Åland har egna regler men i Finland så är det inga problem att regga en högerstyrd bil…

Mats GBG
      Svart e snyggast

skytiskapilen
      Deltagare

Fasiken vad fint Perra! Från en till fyra turbosnurror på ett år 😀

/Andreas
        – OG –

X3000
        Deltagare

Grym, Frän Å ASBALL!!! Me like :7 :7 :7

Kvarnis
          Deltagare

en R33 GTR kostar runt 250K .. Money money

Lr inte….. :*

Lefty
            Deltagare

Beror ju helt på … går nog att hitta lik för under 200k också 😉

Perra den ser RIIIIKTIGT fiiin ut… är ruskigt avis… skulle gärna haft en R33 GTR…!

moken
              Deltagare

Tja, annars står det GT-R på vingen. :D/J

Men GTR vinge är lätt att kasta på, och de flesta gör det, men att byta skärmarna är värre:)
                Fast åandra sidan står det även i perras signatur att det är en bcnr33 😛

Perra
                Deltagare

Återigen, TACK! Inte visst jag att det fanns så många Skyline-diggare här på Subba-forumet?! 😀

En R33 GT-R kan man hitta från 170k-180k om den är helt original och fräsch till ca 260k-270k om den är _mycket_ moddad och Engelsksåld. Min är inte en av dem 100 Engelsksålda R33-orna.

Mvh Perra

Kvarnis
                  Deltagare

Återigen, TACK! Inte visst jag att det fanns så många Skyline-diggare här på Subba-forumet?! :DEn R33 GT-R kan man hitta från 170k-180k om den är helt original och fräsch till ca 260k-270k om den är _mycket_ moddad och Engelsksåld. Min är inte en av dem 100 Engelsksålda R33-orna.Mvh Perra

Jo för f-n hade funderat att även handla en lyft för ban åkning… jag kan köpa en 32 lr 33Gt-r till rätt kurs..men känner ju så dåligt med skylyft butiker…så då måste jag montera en boxer i en 😉 😀
                    rak 6 dubbel turbo är rätt fin skit när det är moddat så där lagomt 😀

Perra
                    Deltagare

Du menar som min? 😀 😉 😛

/P

stockis
                      Deltagare

Återigen, TACK! Inte visst jag att det fanns så många Skyline-diggare här på Subba-forumet?! :DEn R33 GT-R kan man hitta från 170k-180k om den är helt original och fräsch till ca 260k-270k om den är _mycket_ moddad och Engelsksåld. Min är inte en av dem 100 Engelsksålda R33-orna.Mvh Perra

Men din var ju inte helt original 😉

He he, ne men runt 200K får man iaf räkna med för en R33 GTR
                        Kan lova att en skyline ska jag äga innan jag är 30 🙂

Kvarnis
                        Deltagare

Du menar som min? 😀 😉 😛
                          /P

He he tja blir nog provkörning hör jag vid nästa besök..lagomt är väl ca 600Bhp å repons som Gt-r 34 i bestmotoring vol.5 … 😀 :+

Perra
                          Deltagare

He he tja blir nog provkörning hör jag vid nästa besök..lagomt är väl ca 600Bhp å repons som Gt-r 34 i bestmotoring vol.5 … 😀 :+

Nja, växellådan i 33:an är inte så stark som i 34:an så jag tycker faktiskt att mellan 500 o 550 är alldeles lagom. Men smaken är ju som baken. 😉 😛

Provkörning? Ja, det kanske kan ordnas… 🙂

/P

Kvarnis
                            Deltagare

Nja, växellådan i 33:an är inte så stark som i 34:an så jag tycker faktiskt att mellan 500 o 550 är alldeles lagom. Men smaken är ju som baken. 😉 :PProvkörning? Ja, det kanske kan ordnas… :)/P

Ja för f-n det är ju en vinterbil 😀 så de får väl duga 😉

Manor
                              Deltagare

Skitball bil Perran…du är som alltid en cool motherf*cker :).

mvh Mats N

Perra
                                Deltagare

Tack ska ni ha!

Primerabromsar och fulldubb till vintern? :D/J

Jerry, tanken har faktiskt slagit mig… Vi får väl se vad jag får för tokiga idéer till vintern. 😀

/P

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 45 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.