- Detta ämne har 13 svar, 629 deltagare, och uppdaterades senast för 16 år, 4 månader sedan av MariaimprezaGT.
-
FörfattareInlägg
-
29 augusti, 2008 kl. 06:01 #21768MariaimprezaGTDeltagare
Hej!
Nu har dagen kommit där man hittat annat i livet som lockar. Detta är min sista dag på Autoexperten i Borås. Jag tackar för goda skratt och roliga affärer 🙂
Anledningen till att jag slutar är att jag flyttar upp till Stockholm. Jag och Johan, känd som b20mannen på bla detta forum ska starta ett samarbete, där vi ska utveckla hans redan befintliga trimföretag. Mer om detta i en annan tråd om några dagar 🙂
Ni är fortfarande välkomna att handla av Autoexperten Borås, Ni når dem på ne 033-21 11 50
Vi kommer också höras av mycket framöver, av flera anledningar 😉
Mvh
MariaSkylifting is teh #### 😉
29 augusti, 2008 kl. 07:47 #186530ManorDeltagareVälkommen till Stockholm, och lycka till med trimföretaget :-).
b20mannen verkar vass på det mesta, och du är ju också rejält intresserad och framför allt serviceminded…så det kan ju bara inte misslyckas.29 augusti, 2008 kl. 07:59 #186535MariaimprezaGTDeltagareTACK!!
Vi tror också på denna ideén 🙂
Maria
Skylifting is teh #### 😉
29 augusti, 2008 kl. 09:31 #186528OzODeltagareJag tänkte först “Neeeej, inte SSIs flitigaste sponsor!” 😀
Men så såg jag att du är i alla fall kvar i bilbranschen :7 och flyttar närmare världens centrum, Sorunda! 😉
Lycka till! (Jag fixar din email strax och återkommer via PM)
/G
_____
::::: | ~ “…otrevligast, men framför allt bäst å värst…” ~ | :::::29 augusti, 2008 kl. 10:58 #186536MariaimprezaGTDeltagareJag tänkte först “Neeeej, inte SSIs flitigaste sponsor!” :DMen så såg jag att du är i alla fall kvar i bilbranschen :7 och flyttar närmare världens centrum, Sorunda! ;)Lycka till! (Jag fixar din email strax och återkommer via PM)/G_____::::: | ~ “…otrevligast, men framför allt bäst å värst…” ~ | :::::
hehe de är lugnt 😉 allt är klart med Davve, jag å Johan ska bara specifiera exakta priser till sveriges bästa kunder :7
Maria
Skylifting is teh #### 😉
29 augusti, 2008 kl. 11:29 #186534oskarDeltagareTråkigt, men roligt för din del 🙂
Hur går de med min lamell nu då??
Lycka till med allt!
//Oskar
29 augusti, 2008 kl. 11:43 #186537MariaimprezaGTDeltagareTråkigt, men roligt för din del :-)Hur går de med min lamell nu då??Lycka till med allt!//Oskar
Det finns order på den å så, inget oklart för dem andra heller 🙂
Tack 🙂
Maria
Skylifting is teh #### 😉
29 augusti, 2008 kl. 14:34 #186531b20mannenDeltagareVälkommen till Stockholm, och lycka till med trimföretaget :-).b20mannen verkar vass på det mesta, och du är ju också rejält intresserad och framför allt serviceminded…så det kan ju bara inte misslyckas.
Detta kommer att bli fint. Nu ska bara Maria lära sig lucka kolvarna på EVOsar, och jag ska gå i etikettskola så jag kan lära mig posta på internet utan att vara svamlig, rättfram och sarkastisk hela tiden. 🙂
Det här kommer att bli så bra…
29 augusti, 2008 kl. 15:15 #186538MariaimprezaGTDeltagareVälkommen till Stockholm, och lycka till med trimföretaget :-).b20mannen verkar vass på det mesta, och du är ju också rejält intresserad och framför allt serviceminded…så det kan ju bara inte misslyckas.
Detta kommer att bli fint. Nu ska bara Maria lära sig lucka kolvarna på EVOsar, och jag ska gå i etikettskola så jag kan lära mig posta på internet utan att vara svamlig, rättfram och sarkastisk hela tiden. :)Det här kommer att bli så bra…
de gick redan åt helvete 😉
de beror förstås hur man menar, jag luckar gärna kolvar på nån EVO 😉 :9
Maria
Skylifting is teh #### 😉
29 augusti, 2008 kl. 15:22 #186532b20mannenDeltagareEtikettskola förresten… Det kanske Alien kan hjälpa mig med? 😀
29 augusti, 2008 kl. 17:29 #186533STIredDeltagareLycka till, blir nog bra det där 😉
/r
29 augusti, 2008 kl. 20:13 #186529StratDeltagareIntressant. Lycka till! 🙂
7 september, 2008 kl. 01:21 #186540.zipDeltagareDet va som tusan!
Hur har jag kunnat missa denna tråd 🙁Blir roligt att se vad ni ska inrikta er på. Vet att b20mannen pysslar mkt med mappning och styrsystem 🙂
Får väl lá lycka er till då :*
7 september, 2008 kl. 12:32 #186539MariaimprezaGTDeltagarelite trådkapning måhända…. men som att svara på er fråga.. Ni känner till Johan sen tidigare. Han sysslar mest med motorbyggen samt styrsystem med mappning, han är ÅF för Autronic, men mappar även andra förekommande kvalitativa system. Jag hjälper honom så gott jag kan samt säljer delar.
Ni ihop med evoklubben å skylineklubben kommer att erbjudas trimpaket med Autronic, samt % på vissa delar.
Vi har tokmekat hans Evo nu i 5 dagar, när vi började var de ingen motor i, nu är den nästan klar, custombyggd för ca 700 hk 😛 Så vi har inte hunnit prata ihop oss riktigt om priser å sånt. Men de kommer troligtvis denna vecka!
De märken vi hittils saluför är följande:
De delar vi hittils är klara med är:
Tein
Goodridge
EBC
Vogtland
K&N
Defi
SFS performance
5Zigen
Apexi
ACT kopplingar
AEM
APR Performance
ARP bultar
ATI Gauges
Black Racing
Black Top Aero
Blitz
Buddy Club
C-West
Carbonetic
Carillo
Chargespeed
Cometic packningar
Cosworth
D-max
dBa Bromsar
Denso
Eagle Rod
Eibach
Exedy
Ferodo
Fidenza
Forge
Greddy
GTSpec
HKS
INGS-1
Invidia
KOYO
Mitsubishi OEM
Motul
Nismo
Power Enterprise
Prodrive
Rays Fälgar
Raze Fälgar
RPS kopplingar
Samco
SARD
Seibon
Spec
STI
Tomei
Walbro
Wingswest
Wiseco
Work
Veilside
JUN
Rotora
Supermade
Recaro
Sparco
NGK
Brembo
FRAM
Powerflex
Samt originaldelar till subaru, vissa evo å viss skylineÄr de nåt ni undrar över så är de givetvis självklart att ni får PM eller skicka mail till mig redan nu fast ja inte har kommit med nån riktig presentation av vårt samarbete. Mail maria@wroom.org
Ha de göttans!
Maria
Skylifting is teh #### 😉
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.