Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 61 totalt)
  • Författare
    MaXiZZ
    Deltagare

jag chansar på drivebywire, alltså elektroniskt gasspjäll? 😀 rätta gärna.

MaXiZZ
      Deltagare

haha fan du han precis före ^^ 🙂

goffemannen
        Deltagare

Aha..sån skit. Nä tacka vet ja gaswire. Mekanisk koppling mellan pedal och spjäll =)

Fricke.w
          Deltagare

Enligt JRM-racing.se ska man ju komma undan med 13900:- för min årsmodel och då är de med 5bar mapcensor.

Fredrik

Myzkoo
            Deltagare

Enligt JRM-racing.se ska man ju komma undan med 13900:- för min årsmodel och då är de med 5bar mapcensor.

Fredrik

Säljs ju sprut kors å tvärs på diverse forum hela tiden för runt 5000kr annars.. borde väll inte vara nått märkvärdigt “slitage” på sprut tycker jag 😛 men men, nytt är alltid nytt..

/ Mattias

Mäki
              Deltagare

Säljs ju sprut kors å tvärs på diverse forum hela tiden för runt 5000kr annars.. borde väll inte vara nått märkvärdigt “slitage” på sprut tycker jag 😛 men men, nytt är alltid nytt..

/ Mattias

Finns garantin kvar är ju begagnat tveklöst överlägset 🙂

Kvarnis
                Deltagare

Klarar du dig utan DBW så är det bra 🙂

/J

Fricke.w
                  Deltagare

Ha ha 😀 nä helst inte, så man måste upp på 2008års sprut för att få med de då alltså, är de wrx de täcker till 2007 de andra då? men dom har vell också DBW eller.

(Mäcki) Jo klart att begagnat smäller högst, men man måste ju även ta hänsyn till vilka sprut den man tänkt mappa hos har bra erfarenheter av 🙂 sammt vill då hellst jag ha pnp, minst krångel så 🙂

Myzkoo
                    Deltagare

Många säger att dom upplever att DBW är “laggigt”.. är det så? 😛

Fricke.w
                      Deltagare

Har då alldrig märkt av något sådant på min bil i alla fall, är inte något man tänker på i alla fall, och kan ju tänka mig att de går att ställa även känsligheten på de med sprut eller ecutek 🙂

MaXiZZ
                        Deltagare

jag har kört subarus med dbw och vanlig vire och tycker faktist dbw känns mycke bättre.. men det är bara jag de 🙂

Fricke.w
                          Deltagare

Får nog faktist ta och hålla med där jag också, har dock ingen erfarenhet av subaru med vaier, men dock alla andra bilar man haft med old schol gas spjäl, och tycker subarun svarar på gasen snabbare än dom tidigare bilar jag ägt, kan ju dock också bero på den lätta veven i suban 🙂 för jävlar vad liten och lätt den va 😀

MaXiZZ
                            Deltagare

jag tycker det var stor skillnad i känsla.. dbw har ju börjat komma i väldigt många bilar från fabrik nu.. tror tekniken tagit ifatt lite 🙂

Tobbster
                              Deltagare

Snyggt. Gott mos i bitarna åxå. 🙂

Är väl som sagt inte det bästa att man kan identifiera bilen när man lägger upp filmer på nätet, men i det här fallet är det mest för stöldrisken vad jag kan se.

Det finns ingen risk att någon skulle få trubbel av polisen med det som finns med i klippet då man inte ser vem som kör eller hur fort det går. Det kan ju vara vem som helst och inte nödvändigtvis ägaren av bilen. 🙂

Gasa på!

MaXiZZ
                                Deltagare

Är inte direkt orolig för stöldrisk då den alltid står under videobevakning och på ett sådant ställe att ingen kommer åt den 🙂 tack för omtanken ändå! 🙂

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 61 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.