› SSC › Allmänt snack › Träffar › Mini-Träff i Kristianstad lördag den 8:e April.?
- Detta ämne har 25 svar, 1,309 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 7 månader sedan av
Pasi_k.
-
FörfattareInlägg
-
24 mars, 2006 kl. 06:45 #14168
Pasi_k
DeltagareSka vi ha en liten Mini-träff i Kristianstad den 8:e April.?
Diskutera vilka som ska köra till elmia och vilke ndag så man kan samman koppla nått?Bara träffas nu EFTER vintern och snacka?
Hur vi ska göra detta får ni komma med förslag om.
EN stor parkering snacka lite.?
Resturang och snacka lite.?
Tid?
Går även ta det helgen innan om det känns som fler kan då?Har ni Ideer såå är det bara att skriva här.
Mvh Pasi
Edit: Hjärnan var inte inkopplad 😛
26 mars, 2006 kl. 00:32 #141499minid
DeltagareTjena!
Jag kommer om jag inte ha något annat att göra.. 🙂
26 mars, 2006 kl. 13:09 #141492Pasi_k
DeltagareLåter bra du och jag dåå 😛
26 mars, 2006 kl. 13:25 #141508Staffe
DeltagareTyvärr kan inte jag komma innan Elmia har lita att styra upp :+
Men de blir fler tillfällen hoppas jag 😉
—————————————
Tuning Is Not A Crime!!!
BugEye STI-0226 mars, 2006 kl. 18:26 #141489RISKOKARE
Deltagareser fram emot detta , jag kommer troligtvis 🙂 hoppas bara det blir fint väder så man kan få på sommardäcken med
//Anton
27 mars, 2006 kl. 05:38 #141493Pasi_k
DeltagareVisst bir det fler träffar. 😀
Ska samköra en med STCS i slutet av april bla.Sommardäck åker på senast torsdag hur vädret än är..
Fast det sägs att våren är här nu såå 😛Lutar åt att vi oxå åker upp på lördagen till elmia..
2 april, 2006 kl. 15:34 #141500minid
DeltagareJag vet att jag kommer nu den 8:e i allafall 😀
Har inget annat att göra..Men vilken tid blir det???
3 april, 2006 kl. 05:42 #141494Pasi_k
DeltagareJag vet att jag kommer nu den 8:e i allafall :DHar inget annat att göra..Men vilken tid blir det???
Okej låter bra..
Har arbetsdag på Folkrace-banan i hästveda på dagen så ska vi ta det mot kvällen eller.?
KL16:00
Parkeringen nedanför däcket.BOKAT nu. 😀
3 april, 2006 kl. 08:12 #141501minid
DeltagareJag vet att jag kommer nu den 8:e i allafall :DHar inget annat att göra..Men vilken tid blir det???
Okej låter bra..Har arbetsdag på Folkrace-banan i hästveda på dagen så ska vi ta det mot kvällen eller.? KL16:00Parkeringen nedanför däcket.BOKAT nu. 😀
Ja den är nog ledig då.. 😛
Men det verkar som om det bara blir du, jag och anton 🙁
Skulle varit roligt om vi slog vårt gamla rekord nångång.. 😛
Tror det är 8-10 bilar på en skåne träff som är rekordet..
3 april, 2006 kl. 08:53 #141509BoltzFXT
DeltagareTack för inbjudan Pasi! 🙂
Dessvärre kan jag inte komma den dagen… ska på stort gille på kvällen ;(
Jag ska kolla av här inne och se när ni har nästa upptåg planerat och se om jag kan komma då istället om det är ok?
/ BoltzFXT
3 april, 2006 kl. 09:00 #141502minid
DeltagareTack för inbjudan Pasi! 🙂 Dessvärre kan jag inte komma den dagen… ska på stort gille på kvällen ;( Jag ska kolla av här inne och se när ni har nästa upptåg planerat och se om jag kan komma då istället om det är ok? / BoltzFXT
Klart, det är bara att komma.. bara bra med fler bilar..
Du får komma på någon konbane träff 😛
Så får vi se vad forestern går för.. 😛3 april, 2006 kl. 11:37 #141495Pasi_k
DeltagarePrecis som Mind säger.
Bara att komma såå länge det är ”våran” träff dvs Region skåne.Var är det du är ifrån då?
Mvh Pasi.
3 april, 2006 kl. 11:50 #141510BoltzFXT
DeltagareKonbaneåka låter skit skoj… dock lite nervös för att det ska kränga lite för myckt med den sunkiga fjädringen 😀 Lite kul också att se hur bilen egentligen ställer sig + att man får ju säkert lite blodad tand på at hitta på allt möjligt med bilen
Jag kommer från Svedalatrakten…bor mitt ute i den skånska myllan (vilket ofta avspeglar sig på bilen, lera på sidorna rockar 😀 😀 )
Jag håller ögonen öppna för vidare aktivitet i skåneland!
/BoltzFXT
4 april, 2006 kl. 22:59 #141486Wallinen
DeltagareJag tror att jag kan komma o hälsa på en stund.
Ska bort senare på kvällen men ett kort tag ska nog gå bra.Var ligger Däcket nånstans? Är ju inte så ofta i dom krokarna så jag har ingen aning.
/W
4 april, 2006 kl. 23:04 #141503minid
DeltagareJag tror att jag kan komma o hälsa på en stund.Ska bort senare på kvällen men ett kort tag ska nog gå bra.Var ligger Däcket nånstans? Är ju inte så ofta i dom krokarna så jag har ingen aning./W
Mitt inne i stan.. slå en pling till mig.. jag kan lotsa dig.. eller möta dig..
Jag kommer att vara i kstad tills lördag sen drar jag mig söderut 🙂
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.