Visar 10 inlägg - 31 till 40 (av 40 totalt)
  • Författare
    Assazel
    Deltagare

klockan 15.00 rätt tid. “sommartid”

down_the_drain
      Deltagare

Jepp,m klockan rätt inställd så blir det 15:00 🙂

Assazel
        Deltagare

jepp.. kommer du/ni själv eller har ni med er någon också?

down_the_drain
          Deltagare

det blir nog bara mig själv.Hittade ingen som ville m. Ta du m nåpgra om du vill. Det spelar juh ingen roll:)

Assazel
            Deltagare

mm vi kan se. En kompis vill ev följa med men jag visste inte om det liksom var okej. jaja vi ser. HOppas Wallinen kommer också. vilken färg har du på bilen?

down_the_drain
              Deltagare

En silvrig GT kommer att stå vid shell macken kl 15:00. Själv då?

Assazel
                Deltagare

Mörkblå GT! Kan du några fina vägar runt lund / omnejd?
                  Jag tror vi väntar med skogarna nere i söderåsen tills boken slår ut. Rikigt fint är det då. Nu är det rätt dystert. Dessutom har min tjejs bror gjort jättefina kartor / rundor som man kan köra (han är med i miata klubben) men jag har inte hunnit fixa dem.

vad säger du?

down_the_drain
                  Deltagare

nope, vet inga bra vägar runt lund, känner inte till västra skåne. Annars får vi bara kryssa runt lite. Det retar alltid nån 🙂 Får ordna nått på öst sidan sen när allt blommar. Finns nog inget finare ställe än österlen när det blommar (mitt tycke alltså) Hade varit kul om det dykt upp fler idag. Många har läst inlägget.

Assazel
                    Deltagare

ja det får man hoppas! måste ju finnas ett par i skåne” Jag är inte helt 100 på var macken ligger men jag har fått beskrivning. 🙂 Jag tar ditt mobilnummer och ringer om jag kör vilse.

down_the_drain
                      Deltagare

låter kanon, nu e det faktiskt tid för mig att köra om jag skall va där vid 15:00. du såg mitt nr där uppe, annars kommer det igen 0708-999878.

Syns

/Peter

Visar 10 inlägg - 31 till 40 (av 40 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.