SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Väghållning Missljud i stötdämplarna bak

Visar 3 inlägg - 16 till 18 (av 18 totalt)
  • Författare
    Omme
    Deltagare

Hej,

Jag har också haft missljud i en av stötdämparna bak men iom att jag tänkt byta till coilovers så brydde jag mig inte så mycket. Sen i förrgår började det klonka som bara den i samma bakdämpare och när jag gungade på bilen så GUNGADE den verkligen 🙂

Antar att jag måste beställa en coiloversats pronto……subaru skulle ha 4600:- för originaldämparna bak!

En grej som jag funderat på är i fall coiloversatserna till riktig kall norrländsk vinter (-30)?? Är det någon som har erfarenhet av detta?

(Impreza WRX -01)

v3nom
      Deltagare

Jag har kört en säsong nu med mina D2:or utan problem, iofs så var förra vintern här i sundsvall väldigt mild men visst har dem fungerat i minus 30…

Sen är det juh det här med plogningen av vägar som är största problemet. Det blir lätt stötigt, inget mig emot, men man sätter juh sig inte å blandar en grogg i baksätet direkt.. 😉

Lefty
        Deltagare

Du kanske har en skruv lös?

Nopp, inte jag! Inte bilen heller!

Eller mena du en dildo? = ”En lös skruv…”Vill du låna?

Ja precis det var en dildo jag tänkte på när vi ändå är på ett bilforum.

Tror som sagt fortfarande att det är en lös skruv… 🙂

Visar 3 inlägg - 16 till 18 (av 18 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.