Jag har sökt mig till döds på forumet om hur man åtgärdar det dåliga halvljuset och inte heller funnit något vettigt svar på xenonkonverterings byggen om hur bra de lyser.
Vill ha lite tips och rekommendationer på hur jag löser det.
Ska införskaffa en ljusbox för helljus ‘problemet’ senare under året men vill ha en lösning på mitt halvljus ganska fort..
jag har bi-xenon på min GT är så jävla nice. ser som en falk. kostar inte mycket heller 1400 kan du få för. hel och halv i xenon. har 6000k inte för blå men lagom 😛 + ser snyggt ut.
ett bra tips. kom bara ihåg att byta innan besikning 😛 inte svårt att montera heller. ta tid på dig läs igenom koppling schemat.
Xenonkungen’s EVO halogenare.Fördel: Lyser rätt braNackdel: VärmeOsram NightbreakerFördel: Lyser hyffsatNackdel: Livslängd55W xenon av valfri budgetvariant:Fördel: Lyser tokbraNackdel: Polisen tycker inte om demDetta testat på min GC8 ’99 med DEPO framlyktor.
nje. jag åkte på flygande med xenon 6000k + blåa p ljud.
det ända han tog var min bullernivå för hög på avgassystemet..
men som sagt bror på vem som kollar blien…
Författare
Inlägg
Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.