SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Motor "Misständning" vid full gas GT-99

Visar 4 inlägg - 16 till 19 (av 19 totalt)
  • Författare
    Gilarski
    Deltagare

Synd bara att mätarhållaren är för en newage 01-07 när du har en oldage Impreza.. 🙂

Som Oskar säger har du tyvärr beställt fel hållare, är till den nyare modellen, bara & ringa/maila så löser dom det 🙂

Patrikwa
      Deltagare

Oh oj, jag måste klickat på fel länk nu! =) Men jag lade beställningen på classic så det är ingen fara, men tack för att ni påpekade ändå =)

matte555
        Deltagare

Om någon händig i Umeå-trakterna vill hjälpa till att montera bjuder jag på kaffe eller bira efteråt! Har redan kollat med MECA så dom fixar det annars, men 900 spänn timmen kändes dyrare =)

Jag bor i Umeå, och visst kan jag hjälpa dig nån dag framöver när prylarna har kommit. Fixa ett garage bara 🙂 Kul att träffa andra impreza ägare å snacka lite skit 😀

Patrikwa
          Deltagare

Nice! Tror det var 1-2 veckors leverans från U.S, ska väl kunna hitta ett garage tills dess kanske, i värsta fall får man väl åka bort på OKs ”gör det själv”-garage hehe.

Visar 4 inlägg - 16 till 19 (av 19 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.