› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Mitt livs bil-dag!
- Detta ämne har 20 svar, 2,314 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 9 månader sedan av
Snowman.
-
FörfattareInlägg
-
9 maj, 2006 kl. 16:12 #105447
FEED ME
DeltagareSå Bosses är känt även i andra delar av landet – kul!Trallar jag förbi Bosses och FEEDME står parkerad utanför bjuder jag på glass – mot en åktur givetvis 🙂 /J
Deal! En Gammeldags, ska det vara… :9
Jag har själv bott i Linköping i fem år, så jag är ganska så hemma i sta’n. Om jag bara hittar ett bra hus med stort garage, så kan jag även tänka mig att flytta tillbaka…
9 maj, 2006 kl. 16:37 #105440Yonaz
DeltagareSå Bosses är känt även i andra delar av landet – kul!Trallar jag förbi Bosses och FEEDME står parkerad utanför bjuder jag på glass – mot en åktur givetvis 🙂 /J
Deal! En Gammeldags, ska det vara… :9 Jag har själv bott i Linköping i fem år, så jag är ganska så hemma i sta’n. Om jag bara hittar ett bra hus med stort garage, så kan jag även tänka mig att flytta tillbaka…
Tror allt att Lambon skulle passa utanför denna kåk
http://capitex3.skandiamaklarna.se/objbesk.aspx?OBJGUID=38K4L7MEBN8B715F&OBJTYPE=CMVillaKöper du den måste tyvärr du och jag bli sambo. Jag har lovat mig själv att jag ska bo där (när trisslotterna vill som jag vill). 😀
9 maj, 2006 kl. 18:27 #105448FEED ME
DeltagareTror allt att Lambon skulle passa utanför denna kåk
http://capitex3.skandiamaklarna.se/objbesk.aspx?OBJGUID=38K4L7MEBN8B715F&OBJTYPE=CMVillaKöper du den måste tyvärr du och jag bli sambo. Jag har lovat mig själv att jag ska bo där (när trisslotterna vill som jag vill). 😀Haha. Visserligen är jag på jakt efter en sambo också, men jag är lite tveksam till om du uppfyller kriterierna… 🙂
Annars är jag även rädd för att det är lite för stort hus och lite för litet garage…
14 maj, 2006 kl. 13:47 #105449FEED ME
DeltagareFörvarning:
Imorgon (måndag) är det Lamborghini Track Day på Mantorp Park. Så det finns risk för invadering av Linköping… Om det är skapligt väder, så lär i alla fall jag ta en Bosses på vägen hem framåt eftermiddag/kväll…14 maj, 2006 kl. 16:53 #105458MariaimprezaGT
DeltagareJag kör gärna om honom.. ge mig regnr så ska jag hålla ögonen öppna ^^
Vet inte vad han har för regnr. Men det är i alla fall en svart (möjligen mörkgrå) BMW 130i framförd av en medelålders herre… Kan inte finnas så många sådana där ute i skogen… 🙂
finns flera… kroken tex.. men det är ju personlig regskylt.. jaja.. jag får väl la jaga alla jag hittar^^
15 maj, 2006 kl. 05:46 #105453Snowman
DeltagareJag håller öronen öppna 🙂
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.