SSC Allmänt snack Allmänt småprat Mitt livs bil-dag!

Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
  • Författare
    FEED ME
    Deltagare

Så Bosses är känt även i andra delar av landet – kul!Trallar jag förbi Bosses och FEEDME står parkerad utanför bjuder jag på glass – mot en åktur givetvis 🙂 /J

Deal! En Gammeldags, ska det vara… :9

Jag har själv bott i Linköping i fem år, så jag är ganska så hemma i sta’n. Om jag bara hittar ett bra hus med stort garage, så kan jag även tänka mig att flytta tillbaka…

Yonaz
      Deltagare

Så Bosses är känt även i andra delar av landet – kul!Trallar jag förbi Bosses och FEEDME står parkerad utanför bjuder jag på glass – mot en åktur givetvis 🙂 /J

Deal! En Gammeldags, ska det vara… :9 Jag har själv bott i Linköping i fem år, så jag är ganska så hemma i sta’n. Om jag bara hittar ett bra hus med stort garage, så kan jag även tänka mig att flytta tillbaka…

Tror allt att Lambon skulle passa utanför denna kåk
        http://capitex3.skandiamaklarna.se/objbesk.aspx?OBJGUID=38K4L7MEBN8B715F&OBJTYPE=CMVilla

Köper du den måste tyvärr du och jag bli sambo. Jag har lovat mig själv att jag ska bo där (när trisslotterna vill som jag vill). 😀

FEED ME
        Deltagare

Tror allt att Lambon skulle passa utanför denna kåk
          http://capitex3.skandiamaklarna.se/objbesk.aspx?OBJGUID=38K4L7MEBN8B715F&OBJTYPE=CMVillaKöper du den måste tyvärr du och jag bli sambo. Jag har lovat mig själv att jag ska bo där (när trisslotterna vill som jag vill). 😀

Haha. Visserligen är jag på jakt efter en sambo också, men jag är lite tveksam till om du uppfyller kriterierna… 🙂

Annars är jag även rädd för att det är lite för stort hus och lite för litet garage…

FEED ME
          Deltagare

Förvarning:
            Imorgon (måndag) är det Lamborghini Track Day på Mantorp Park. Så det finns risk för invadering av Linköping… Om det är skapligt väder, så lär i alla fall jag ta en Bosses på vägen hem framåt eftermiddag/kväll…

MariaimprezaGT
            Deltagare

Jag kör gärna om honom.. ge mig regnr så ska jag hålla ögonen öppna ^^

Vet inte vad han har för regnr. Men det är i alla fall en svart (möjligen mörkgrå) BMW 130i framförd av en medelålders herre… Kan inte finnas så många sådana där ute i skogen… 🙂

finns flera… kroken tex.. men det är ju personlig regskylt.. jaja.. jag får väl la jaga alla jag hittar^^

Snowman
              Deltagare

Jag håller öronen öppna 🙂

Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.