SSC Klubben Allmänna forumfrågor Moderatorer sökes!

Visar 13 inlägg - 16 till 28 (av 28 totalt)
  • Författare
    Janne248
    Deltagare

Ok, då sätter vi ett fåtal men grymma moderatorer på alla avdelningar så får ni sköta jobbet sinsemellan.

Hoppas jag är en av dem!

//Janne – vill vara kvar som moderator

OzO
      Deltagare

Hoppas jag är en av dem!//Janne – vill vara kvar som moderator

Självklart Janne, hade inte tänkt mig annat! 🙂

/G ::::: | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::

modulated
        Deltagare

Självklart stannar även polarn P kvar som moderator om han får.

// Patrick P.

Niklas
          Deltagare

Då det finns intresse från några nya så ställer jag min plats till förfogande, har ändå mycket annat som tar tid från mig så jag har fullt upp ändå med att korrigera mina egna inlägg. Dock skulle jag vilja vara kvar som lokal moderator i ”Allt annat” avdeningen så jag kan fortsätta att uppdatera tråden med artikelnummer.

syke
            Blockerad

Jag kan ställa min plats till förfogande, om det nu inte finns någon som vill ta den kan jag fortsätta moderera 🙂

Blocken
              Deltagare

Vem känner för att ändra namn på denna tråd?

http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=12&topic_id=8319&mesg_id=8327#8327

Yonaz & No1 – hittar ni på nåt kul samarbete?

/Black

…………………..
                Thai-Perr

Janne248
                Deltagare

Vem känner för att ändra namn på denna tråd? http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=12&topic_id=8319&mesg_id=8327#8327

Tydligen inte Larry eller webmaster då de e de enda som kan ändra namnet.

Blocken
                  Deltagare

Vem känner för att ändra namn på denna tråd? http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=12&topic_id=8319&mesg_id=8327#8327

Tydligen inte Larry eller webmaster då de e de enda som kan ändra namnet.

Har inte Larry sålt bilen? Har vi någon ny kandidat till denna avdelning, tack?

/Black

…………………..
                    Thai-Perr

Sasse
                    Deltagare

Antar att OzO (?) håller på att sammanställa ett mail som går ut till dom som anmält intresse?

OzO
                      Deltagare

Jag har inte glömt denna tråd och har noterat info och får återkomma i dagarna. 🙂

OzO
                        Deltagare

Mail skickat (till den mailadress ni har reggat på klubbsidan). 🙂

Sasse
                          Deltagare

Lyfter denna tråden litegrann. Har givetvis mottagit det utskickade mailet.
                            Några nyheter sen senast?

OzO
                            Deltagare

(Nu kommer ursäkterna) Har legat sjuk sen fredags (och sen har Max fixat vår adminsida för mailkontona) men skall ta tag i detta så det är klart till söndag.

Visar 13 inlägg - 16 till 28 (av 28 totalt)
                            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.