Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Fancy
    Deltagare

Tjena!
      Har precis satt fast min nya Momo knopp men hur får man fast damasken?? Knoppen är av model Race från Scoobyparts.com.

MVH Patrik

The White Pearl
      Deltagare

Jag gjorde det enkelt för mig, jag lindade bara några varv tejp runt växelspaken och tryckte sedan över damasken. Det funkar fint! 😉

Niklas
        Deltagare

Damaskern håller sin form ganska bra tycker jag utan att man sätter fast den.

dlehtihet
          Deltagare

Det finns en speciell “gaiter” till denna knopp som har till uppgift att hålla tag i damasken och samtidigt sitta fast i själva knoppen (ung. liknanden den som är “inbyggd” i orginalknoppen)

M v h

Danne

>Tjena!
            >Har precis satt fast min nya Momo knopp men hur får man fast
            >damasken?? Knoppen är av model Race från Scoobyparts.com.
            >
            >MVH Patrik

Niklas
            Deltagare

Fick inte med någon sån till min MOMO-knopp men å andra sidan så köpte jag min som varit utställningsexemplar från en butik eftersom den inte såldes längre.

Fancy
              Deltagare

Var så simpelt att man bara skulle trycka ner den lite extra 🙂
                Så nu ligger damask o knopp kant i kant
                tack för alla svar! Är på väg in som medlem nu, min bil finns att beskåda utanför Siba backplan fem dar i veckan 🙂
                (Blocken jag lämnar din parkeringsplats orörd, den är helig :))

/Patrik

backfeed
                Deltagare

Tackar för det tipset, saved my day. Lindade några varv eltejp på “ringen” strax under knoppen och pressade damasken upp över den, det blev riktigt sketabra. 🙂

Gillar verkligen Momo-knoppen, även om jag har fått dra fast de tre skruvarna nåt så inåt helsefjörd för att knoppen inte ska sitta löst.

-= Impreza GT -99 =-

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.