Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    joel_f
    Deltagare

Ska köpa Legacy runt 07, och har tittat på bilar utan drag(Hur kan man köpa en bil utan drag?)Subaru tar runt 4k för kroken och 900 för kabelsatsen. Är det någon som har monterat drag på en legacy? tar det lång tid? Är kabelsatsen plugin eller måste man in i säkringsdodsan?

Mvh Joel

Mumin
      Deltagare

tjenare. jag jobbar på subaru har månterat 100 korkar om inte mera men iaf.

det är hyfsad enkel att montera. el satsen är kanon. ta bort höger inre klädsel sitter med 2 10or en 2 skruv. ta också bort den plasten som sitter vid stolpen höger bak sitter hårt men det är bra klips bara att ta i och slita., så har du plugg in för ljusen och ett ensam kontakt sak som sticker ut. du får peta fram dem för den är fast tejpad. men iaf ska du monter själv? så glöm inte att stötångaren bak sitter 2 st 10or skruvar innanför bakom klädsen. och 2st bakom inneskärmna, sen är det bara klipps. ta bort bak lyserna så har du 2 st på varje side. sen borra hål i värme plåtarna vid slut däparna. är upp markerat med 2 “bulor” på plåten. sen ta det lungt med vänster sida när du ska montera.. för höger går som på rälls. men vönster kan vara svårt att få gäng. men löser sig med våld 😛

har du några fråger så bara pma mig om inte jag är tydlig nu efter 8 bärrs 😛

// Johan

Ska köpa Legacy runt 07, och har tittat på bilar utan drag(Hur kan man köpa en bil utan drag?)Subaru tar runt 4k för kroken och 900 för kabelsatsen. Är det någon som har monterat drag på en legacy? tar det lång tid? Är kabelsatsen plugin eller måste man in i säkringsdodsan?Mvh Joel

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.