SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Styling / Tillbehör / Bilvård montera mina stänkiskydd i helgen…..

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    ImprezaVbG
    Deltagare

Jag har nu äntligen monterat mina stänkskydd….det va inte så svårt o fräckt blev det!! Va ute o testa dom….det kom inte en ända liten lerfläck på bilen. 🙂

Niklas
      Deltagare

Visst är de bra! :7

Inte tagit några bilder?

SubaruDaniel
        Deltagare

Var köper man dom ? pris ?

Niklas
          Deltagare

http://www.raceequip.com/stank.html

1650kr kostar en sats och då får du med skruvar och brickor så du kan montera dit dem.

PS: Damn vilken snygg bil längst till höger! :7

MickeM
            Deltagare

Ja köpte samma för en månad sen drygt! Blev ju helbra! Men ha int provat dem än… bilen står inlåst i garaget tills toningen härdat helt. Måste få in en bild med nynedlackningen och heltonat! 🙂

/MickeM

ImprezaVbG
              Deltagare

Jag ska bara fixa en digitalkamera..så ska jag snäppa några bilder:)

ImprezaVbG
                Deltagare

Jag köpte mina på race equip….kosta typ 1700 o då får man brickor o skruvar o allt som behövs. Men det är värt det,man slipper blästring av framdörren:9

Niklas
                  Deltagare

Skulle aldrig köra med nerlackat och utan stora stänkisar. Lacken hade försvunnit innan man hunnit lägga i trean känns det som. Nu kan man köra 50 mil på våt väg utan att dörrarna blir smutsiga…nästan… 🙂

MickeM
                    Deltagare
                    Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.