SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Allmänt montera turbotrycksmätare från my08

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    rallymarkus
    Deltagare

Ja hur har ni löst eran placering av mätaren, jag skulle vilja komma över en smidig en så man kan montera den lika som jag hade på min my04 sti på rattstången, de tyckte jag var perfekt (inte i vägen)

för på a stolpen är det väl airbag o sånt på dom nya så den placeringen går ju bort..

gärna bilder

mvh markus

rallymarkus
      Deltagare

hmm är det ingen som monterat på en nyare subba? hmm upptäckte en grej till, de vart klurigt att hitta en anslutning till mätaren, grenröret är solitt… men på nå vis ska man väl hitta en anslutning.

specialized
        Deltagare

hmm är det ingen som monterat på en nyare subba? hmm upptäckte en grej till, de vart klurigt att hitta en anslutning till mätaren, grenröret är solitt… men på nå vis ska man väl hitta en anslutning.

Kommer inte funka så bra, om du på något sätt skulle lyckas koppla in den på grenröret 😉 :p
          Ontopic,
          så borde det ju finnas en slang eller en nippel på insuget som du kan koppla in den på, bara att leta 🙂

rallymarkus
          Deltagare

Kommer inte funka så bra, om du på något sätt skulle lyckas koppla in den på grenröret 😉 :p
            Ontopic,
            så borde det ju finnas en slang eller en nippel på insuget som du kan koppla in den på, bara att leta 🙂

aj fan men jag kan lova grenröret är det besvärligt o montera på hehe, nä givetvis insuget, men de e ju minsta problemet, funderar på en snygg lösning inne i bilen, alt nån fin smidig liten mätare som man kan montera på rattstången, de hade nästan vart klart bäst..

sen lyssnade jag på ett youtube klipp o upptäckte att dieseln låter som en subba om man byter sista burken, så nu blir de o konstruera lite..

mvh markus

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.