Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Snowman
    Deltagare

Klockan 15:30 idag precis nyss mötte jag dig på väg ner mot Vasavägen. Såg grymfrän ut 🙂 Skulle nog välja den färgen om inte silvergrå vore snabbast 😉 Vem var du? /Markus – I en röd racer-945:a

Yonaz
      Deltagare

Victor skulle jag gissa? —> http://www.gatbilar.se/car.php?car=8399

VictoRRR
        Deltagare

Aaa de var nog jag =) hade varit o käkat buffé på ikano o skulle hämta en bulldog vid ica vasagatan 😉

Snowman
          Deltagare

Aaa de var nog jag =) hade varit o käkat buffé på ikano o skulle hämta en bulldog vid ica vasagatan 😉

Ahaa.. Fräsigt! Är vi en medlem till region Öst nu då, eller är du utböling? 😉

Tycker det har visat sig en drös Imprezor som man inte sett till tidigare i LKPG-trakten på sistone :7

/Markus

VictoRRR
            Deltagare

utböling än så länge men ska ta tag i medlemskapet snart

VictoRRR
              Deltagare

kanske skulle presentera sig lite då,
                fortfarande snorunge 19år gammal bror till BVS-robban

Snowman
                Deltagare

kanske skulle presentera sig lite då,fortfarande snorunge 19år gammal bror till BVS-robban

Välkommen 🙂 Hmmm… Har för mig Robban snackade nåt om att han bodde hos nån i Slaka när vi var på storträffen på Mantorp.. Har du nåt med det att göra? 🙂 Eller är du bara i LKPG av en ren händelse kanske..? Eller så yrar jag som vanligt 😀

Du var inte i Vadstena idag? Mötte en grå GT med Prodrive(?) streamer i rutan.. Åkte ju på min andra leksak då, en Honda XR600..

/Markus – nyfiken i en strut 😛

VictoRRR
                  Deltagare

kanske skulle presentera sig lite då,fortfarande snorunge 19år gammal bror till BVS-robban

Välkommen 🙂 Hmmm… Har för mig Robban snackade nåt om att han bodde hos nån i Slaka när vi var på storträffen på Mantorp.. Har du nåt med det att göra? 🙂 Eller är du bara i LKPG av en ren händelse kanske..? Eller så yrar jag som vanligt 😀 Du var inte i Vadstena idag? Mötte en grå GT med Prodrive(?) streamer i rutan.. Åkte ju på min andra leksak då, en Honda XR600../Markus – nyfiken i en strut 😛

Jag bor ute i slaka serru, fint här ute på landet 🙂 rycker in i lumpen på måndag så om 11månader ska jag ta tag i att skaffa mig nåt eget 😛 o i vadstena har jag inte varit på sistone

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.