hej motorn går inte runt kört lungt sen ja bytte kamrem för 6,5 mil sen sen knacka de till i motorn så dog den bara nån som vet vad det kan vara för fel… går inte runt på starten. hoppas på hjälp motorn är en ej205 impreza gt -99 mvh martin
Det låter ju inte bättre än att du fått ett motorras.
Baserat på någon annan tråd så hade du visst köpt den för 28.000:-, så då antar jag att du får räkna med en del ”dolda” kostnader :(.
jo men grejen var att ja köpte den billigt med en motor som de var hål i blocket på sen fick jag en till motor med från bildemonteringen de är den motorn jag satt i och den gick 6.5 mil sen dog den…
jo men grejen var att ja köpte den billigt med en motor som de var hål i blocket på sen fick jag en till motor med från bildemonteringen de är den motorn jag satt i och den gick 6.5 mil sen dog den…
Det kan ju vara i princip vad som? Dessutom så finns det ju om ajg inte minns fel garanti på beg. delar hos bildemonteringar som är medlemar i laga.se?
Det kan ju vara i princip vad som? Dessutom så finns det ju om ajg inte minns fel garanti på beg. delar hos bildemonteringar som är medlemar i laga.se?
jo finns väl 6 månader tror jag men han som jag köpte bilen av har haft den längre än så… men ja funderar på om det kan ha hänt nått med ena toppen kan de slå så stopp i motorn om det är nått med toppen eller kamen?