SSC Allmänt snack Träffar MPH Mässan den 9-11 November i Göteborg!

• Detta ämne har 15 svar, 1,374 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år sedan av Adam K.
Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 16 totalt)
  • Författare
    Chewie
    Deltagare

Hej kära Subarufolk! Har inte varit särskilt aktiv på forumet då jag har haft en hel del familjeproblem men jag tänkte ändå göra lite reklam för SSI för svenska folket!

Den 9-11 november är förra årets succémässa för prestandabilar i Eriksbergshallen i Göteborg. Tyvärr har jag inte haft tid eller en tanke på detta förräns någon dag sen så jag var för sent ute med att fixa VIP biljetter från Mölnlycke bil! Anmälningstiden gick ut den 1 november nämligen.

Tänkte ändå att vi kära SSIare skulle visa upp oss genom att komma och se på WRX STI 08 som premiärvisas då. Bilen kommer att flygas direkt från Tokyomässan till denna mässan. Givetvis ska vi vara där då 🙂 🙂 🙂
      Det vore ypperligt att vi som då har klubbtröjor har dessa på oss, eller vad säger ni?
      Vad sägs om att kanske komma dit i samlad trupp någon dag kanske? Fredag kväll eller på lördagen?
      Förslag på samling kanske? Tips och ideér mottages.
      Mitt förslag är på Fredag klockan 18 eller lördagen klockan 13 då det kanske kommer lite folk ifrån andra ställen än Göteborg!

Vad säger ni?:-) 🙂 🙂

För info om mäsan kan ni titta in här: http://www.mph.nu

Palm
      Deltagare

Låter lite intressant! Helst lördagen för min del 🙂

kamikaze
        Deltagare

Håller med föregående talare om att Lördag är dagen då vi ska titta på STI kokarn :9

challe
          Deltagare

Håller me, lördagen låter riktigt intressant.

Kom igen nu alla, perfekt tillfälle att visa upp klubben 🙂

Chewie
            Deltagare

Region Göteborg! Var är ni? e vi bara tre som ska dit? Några fler e det väl som vill se på nya STI kokaren?

Grusdraparn
              Deltagare

Jag skulle kunna tänka mig att kika ner under fredagen, resten av helgen är uppbokad. Fler från Trollhättan, vi kan åka WRC-astra?

/Klasbäck

CharolinaH
                Deltagare

Vill bara meddela att tyvärr kommer vi inte ha någon ny STI att visa på MPH mässan i Göteborg.

Tyvärr står vår bil kvar på flygplatsen i Tokiyo. Detta står helt utanför vår kontroll. Vi kämpade hela gårdagen med att försöka få bilen till Sverige med andra flygbolag. Tyvärr lyckades vi inte.

Vi kommer att finnas på mässan i vår monter för att prata, men som sagt utan bilen.

Sprid detta vidare till så många ni kan.

Ps. Bilen kommer att finnas på Bilsportmässan i Sthlm.

// Charolina, International Motors

Just try
                  Deltagare

Vill bara meddela att tyvärr kommer vi inte ha någon ny STI att visa på MPH mässan i Göteborg.Tyvärr står vår bil kvar på flygplatsen i Tokiyo. Detta står helt utanför vår kontroll. Vi kämpade hela gårdagen med att försöka få bilen till Sverige med andra flygbolag. Tyvärr lyckades vi inte.Vi kommer att finnas på mässan i vår monter för att prata, men som sagt utan bilen.Sprid detta vidare till så många ni kan.Ps. Bilen kommer att finnas på Bilsportmässan i Sthlm.// Charolina, International Motors

Det var tråkigt att läsa. Jag kommer självklart att in finna mig ändå! Lördagen blir helt klart bäst, Hoppas vi blir ett gäng.

Mvh Magnus

Grusdraparn
                    Deltagare

Vill bara meddela att tyvärr kommer vi inte ha någon ny STI att visa på MPH mässan i Göteborg.Tyvärr står vår bil kvar på flygplatsen i Tokiyo. Detta står helt utanför vår kontroll. Vi kämpade hela gårdagen med att försöka få bilen till Sverige med andra flygbolag. Tyvärr lyckades vi inte.Vi kommer att finnas på mässan i vår monter för att prata, men som sagt utan bilen.Sprid detta vidare till så många ni kan.Ps. Bilen kommer att finnas på Bilsportmässan i Sthlm.// Charolina, International Motors

Aj-då, det var ju trist. Tråkigt när yttre omständigheter fäller krokben sådär på mållinjen. Schysst att ni är ute och informerar om det i tid så man inte åker dit och blir besviken, kanonbra!. 🙂

/K

kamikaze
                      Deltagare

Som sagt tråkigt att höra men åker dit ändå jag med för att visa att vi finns

Palm
                        Deltagare

Jag backar nog på att åka dit, har annat ja borde ta tag i känner jag.

kamikaze
                          Deltagare

Ska vi samlas någon stanns innan eller bara dyka upp lite pö om pö ?

Vore helt klart roligast om man kan komma dit ett gäng på en gång, mötesplats vet jag inte då mina kunskaper om Götet är något begränsat men det kanske någon annan vet.

Storm
                            Deltagare

Ska vi samlas någon stanns innan eller bara dyka upp lite pö om pö ?Vore helt klart roligast om man kan komma dit ett gäng på en gång, mötesplats vet jag inte då mina kunskaper om Götet är något begränsat men det kanske någon annan vet.

Ja det bästa borde väll vara att träffas någonstans innan, vad sägs om McDonalds söderleden ( http://www.hitta.se/ViewDetailsPink.aspx?Vkiid=R80RFVC7zZFICBDWHUujPw%3d%3d&vad=statoil&var=m%f6lndal )
                              Det är en bit att åka till MPH men det ligger på ”vägen” om man kommer från borås/kinna.

Vad säger ni andra ?

challe
                              Deltagare

Det tycker jag låter som en strålande ide, då kan vi ju åka genom knistängstunneln på vägen sen :7 :7 :7, men det har du välm redan räknat ut antar jag 😉

Ska vi säga kl 12?

Storm
                                Deltagare

Kl 12 blir kanon 🙂

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 16 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.