SSC Allmänt snack Allmänt småprat Mr.Black is BACK!!!

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 52 totalt)
  • Författare
    Blocken
    Deltagare
      Blocken
      Deltagare

>:P;):D Stoooor tumme upp för val av bil!

***Tack tack!

Det var Harald Berg i Norge som fick in mig på en STi… (alltid dessa norrmän!)

När sedan den supertrevliga Lars-Åke på Bil&Marin i Sandared hade så bra service och visade sådan entusiasm var det bara att klippa till! (Köp bil av honom – han är kanoooon!)

Tack Ulrik för skjutsen från Gbg-Sandared 🙂

Gonatt!

/AB

Wanderer
        Deltagare

Ursäkta om man frågar men …

Bilden där bilen står still råkar inte infinnas på en liten filmsnutt med en impreza som snurrar runt runt på vintern ?? 🙂

//B

Blocken
          Deltagare

>Ursäkta om man frågar men …
            >
            >Bilden där bilen står still råkar inte infinnas på en liten
            >filmsnutt med en impreza som snurrar runt runt på vintern ??
            >:)
            >
            >//B

—————————————–
            Absolut INTE. Bilden togs i Sandared igår.

/AB

Yonaz
            Deltagare
              Niklas
              Deltagare

Yonaz: HERREJÖSSES! Snacka om stora sulor! 😮 😀

Block: Snyggt, rätt färg och allt.

Strat
                Deltagare

Gratulerar herr Block! Grymmmt! 😀

Niklas
                  Deltagare

Föresten, Blocken, skoj att du har köpt dig en bra bil. Nu kan du ju köra bana istället för att gå runt och skriva lappar på folks bilar och käka smarties… 😀 😛 :+

thehook
                    Deltagare

Va ljuvligt att se! Välkommen till livet i STi filen! 😀 😉 }( Ser fram emot att få se (och ta på den :P) vid nästa träff!!

Mvh / Krooken

Blocken
                      Deltagare

>Va ljuvligt att se! Välkommen till livet i STi filen! 😀 😉
                        >}( Ser fram emot att få se (och ta på den :P) vid nästa
                        >träff!!
                        >
                        >Mvh / Krooken

Tack tack! Klart du ska få känna & klämma (som flecka’ sa) 😉

/AB

modulated
                        Deltagare

Jag är kär i den där bilrackarn :7, vill ha!!! Men nä herr
                          block jag skall sinna mig och inte köpa en nu. Fast bra
                          sugen är jag. Vilken bil, där har han gjort ett bra köp!

Å tack för maten förrexten mr black, du är en mästerkock
                          och en mästerbagare. Kom til köping nån dag så skall jag
                          bjuda igen.

// Patrick P – äter ballerinakakor som efter-efterrätt

Regionsansvarig Västerås

Blocken
                          Deltagare

>Mera bilder Blocken, mera bilder.
                            >Så man blir sugen på att byta själv när man säljer sin bil.
                            >

Jaså Micke, spänner det i bilbytartarmen? 😉 🙂
                            http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album60/DSC04211_copy.sized.jpg
                            /AB

Blocken
                            Deltagare

>Jag är kär i den där bilrackarn :7, vill ha!!! Men nä herr
                              >block jag skall sinna mig och inte köpa en nu. Fast bra
                              >sugen är jag. Vilken bil, där har han gjort ett bra köp!
                              >
                              >Å tack för maten förrexten mr black, du är en mästerkock
                              >och en mästerbagare. Kom til köping nån dag så skall jag
                              >bjuda igen.
                              >
                              >// Patrick P – äter ballerinakakor som efter-efterrätt
                              >

Regionsansvarig Västerås

————–

Patrick> Gå efter dina inre känslor (+ min påverkan;) ) och köp en STi med samma! Som du berättade – panikköp har du gjort förut! Handla nu, pengar finns företag som lever på att låna ut… 😀

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album60/DSC04207_copy.jpg

/Black

skytiskapilen
                              Deltagare

Fasiken vad trevligt Blocken! :7 😀 :7 Gratinerar! Måste nog ta en tur till Värsterås snart, det var ett tag sen. Perra Värsting verkar ju också spela hemma-matcher just nu?!

Blocken
                                Deltagare

>Fasiken vad trevligt Blocken! :7 😀 :7 Gratinerar! Måste nog
                                  >ta en tur till Värsterås snart, det var ett tag sen. Perra
                                  >Värsting verkar ju också spela hemma-matcher just nu?!

Tack! Japp, visst fasen ska du dyka förbi! 😀 Välkommen!
                                  http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album60/IMG_0115copy.jpg
                                  /Block

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 52 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.