SSC Allmänt snack Allmänt småprat Mr Hook…new guy in ”Spoilernytt” !!!

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

Hehehe, så det blev bra? Szanto ringde mig angående reportaget då journalisten behövde lite info om bilen. 🙂

thehook
      Deltagare

Tackar tackar! Kul att få vara kändis ett tag! 😀 Synd bara att det blev så pissiga tider, men man får väl se det som att man har något att putsa!}(

Gillar bilden med bredstället! Ogillar bilden med dubbelhakorna. ;( Dax att banta! 😮

Mvh / Krooken

griml0ck
        Deltagare

Ska åka o handla tidningen sen ska du få en kommentar 😛 Det är snö i Gävle oxo. Jag kollade ut igår typ kl 1900 o såg VIT ÖVERALLT!!! ”HALLELULJA!” skrev jag och drog till mitt vanliga sladd ställ som dessutom ingen hade åkt på, det var 1 dm snö där oxo!! Sladdade runt i en 45 minuter o avslutade me två dounuts :7 Så nu kan ingen annan ha glädjde av den snön för den skyfla jag bort 😀

LegacyLarsa
          Keymaster

Det är vi prenumenater som får den en vecka tidigare än lösnummerhandlaren…. Det snöat i Stockholm åxo! 🙂

/Larsa

Niklas
            Deltagare

Varför snackar vi väder i tråden? 😛

/A – sol och blå himmel

dlehtihet
              Deltagare

Go Krooken, go 😀

griml0ck
                Deltagare

Janne är med i numret förre, dvs det numret som är i butikerna nu. Om man känner igen han så ser man han bland allt folk från ludvika 🙂 Bilen syns även typ i mitten av bilden.

// j – som oxo vill va med i spoilernytt 😉

Janne248
                  Deltagare

Tack Johan för att nån ser lilla mig 🙂 Köpte nyss tidningen i Tokholm, men får inte läsa, stå plats på tåget 🙁 då får man surfa på bbsen iställt….
                    Janne – på tåget mellan Sthlm å västerås

griml0ck
                    Deltagare

Fin fint mr krook! Nu när din bil e rix kändis kan jag väl få låna den när jag ska köra raggen på stan? 😀

thehook
                      Deltagare

Klart du ska få göra det, bara jag får reda på hur rutten går så jag kan ta en ”provsväng” ;).

Mvh / Krooken

Kocken
                        Deltagare

Håller me!!

Lyfter på hatten för dig!!

Kul att dom skrev att det finns två;)

//Ante

Manor
                          Deltagare

Hej !

Jag läste nyss det senaste numret av Bilsport (nr. 26), och på sidan 24-25 dyker den upp…Sveriges första STi Type R…alltså Krookens :9.

Kul med en ny kändis, och tack för tacket till alla i SSI (med ett extra tack till vår Ordis samt vår sportintresserade yngling i Värsterås Dr Jerry :P).

Jättejul att läsa reportaget Mr Hook.

mvh Mats N
                            PS! Just nu snöar det ymnigt i nordöstra Stockholm…det kan bli alldeles vitt tills årets sista träff vid Bogesundsslott :7!!!

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
                          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.