› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Musik, Vilken CD måste ligga i bilen ?
- Detta ämne har 17 svar, 1,057 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 4 månader sedan av
Kvarnis.
-
FörfattareInlägg
-
19 september, 2006 kl. 12:56 #9744
Blackie
DeltagareSökte men hittade inget om detta.
Alltså vilken musik smak har ni/vi subaru ägare ?
Vilken Musik är ett måste att ha i bilen ? ( Vilken låt/grupp )
Vilken musik lyssnar du på när du kör aggresivt/lugnt ( Förutom motorn/avgassystemet då hehe )Själv får man inte välja så mycket då donnan alltid sitter ijämte och måste lyssna på sin musik , annars får hon spel och pratar inte med mig mer på kvällen. Så då brukar det bli ”Håller andan” Jimmy janson ? Fluppside eller flipsyde ? Så som i himmelen sound track’s,
och massa mer mjäkiga låtar. Alla låtar som handlar om kärlek antar jag.
Man blir helt enkelt en stor trafikfara varenda gång hon är med x(
När man får den lilla tiden själv så blir det Takida, Within temptaion, Vissa rammstein låtar ,redhot chili mfl.Om det finns en sådan här tråd sen innan så ber jag om ursäkt och tråden kan kastas. Sökte som sagt men hittade inget.
/MvH Blackie
19 september, 2006 kl. 13:17 #108217SecretAgentMan
DeltagareTja…. ”dagens skivtips”-tråden innehåller en hel del matnyttigt. 😀
/J
19 september, 2006 kl. 13:29 #108224Maddis
DeltagareJust nu går Europe på högvarv i lilla blå :7
19 september, 2006 kl. 13:53 #108227down_the_drain
DeltagareGotthard har blivit mitt nya favvo band för närvarande. Ruskigt bra rock!
/P
19 september, 2006 kl. 13:54 #108229Plura
DeltagareGuns n´ Roses går alltid på högvarv, gärna låten Estrange. Oavsett väder och vind. När sambon är med kan det bli lite Hoobastank.
/Pelle
19 september, 2006 kl. 14:28 #108233kamikaze
DeltagareHårdrock av de flesta slag är ett måste när jag kör kokare. Kan inte minnas när jag lyssnade på radion senast. Just nu går Maidens senaste och Edguy ”Rocket Ride” för fullt, när jag inte lyssnar på den stora stereon som volymregleras med höger pedal vill säga. 🙂
19 september, 2006 kl. 14:29 #108231Desen
DeltagareVäxlar just nu mellan Fronda och D12, men det e inte så ofta stereon e på i kokaren när jag kör.
/Andreas, Skåne, Kristianstad
Blå GT -9919 september, 2006 kl. 14:41 #108232Blackie
DeltagareJa secret kollade i den. Men inte en sådan tråd jag ville ha fram 🙂
Utan vad dom flesta tycker att. ”Denna cd måste ju finnas i varje subaru 🙂 ”
Helt enkelt en Subaru låt hehe 🙂
När jag tänker på Subaru + musik tänker jag på hårdrock,Tänker jag volvo tänker jag techno, Ford = raggar musik . Saab = dansband osv hehe.
19 september, 2006 kl. 14:44 #108220OzO
DeltagareJag har blivit svag och har överlåtit radion till min passagerare som har en ovana att alltid välja Voice-hip-hopp-n-r-n-b… :+
Men det MÅSTE ligga åtminstonde ett par hårdrocks-CDs i bilen. Klarar inte en långresa utan en Maiden-skiva! 😀
Och om man skall åka riktigt fort slänger jag in en Cradle Of Filth i spelaren. Fast varje gång jag gör det börjar det klagas och ifrågasättas om hur i h-vete man kan lyssna på sån musik utan att bli seriemördare, och hur i h-vte man kan lyssna på sången och må bra… 😀
/G
::::: | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::19 september, 2006 kl. 14:45 #108218SecretAgentMan
DeltagareGöran, dra på dig brallorna, fäll upp toaringen och lär henne uppskatta maiden. 😀
/J
19 september, 2006 kl. 14:46 #108221OzO
DeltagareMaiden är nog den enda skivan jag får spela mer än 10 min…. 😀
/G
::::: | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::19 september, 2006 kl. 15:03 #108219SecretAgentMan
DeltagareHelst är det gammal maiden, acdc, hendrix och mötley om SGM själv får välja. Det var bättre förr! 😀
/J – Maidens nya material suger något fruktansvärt, tacka vet jag The TROOPER! :7
19 september, 2006 kl. 15:40 #108228rallymarkus
Deltagareja maiden e ju klockrent o så bruce dickinsons egna skivor.
sen e de väl lite blandat så länge de handlar om hårdrock 🙂
bebisen brukar sova till maiden både inne o i bilen :+
19 september, 2006 kl. 15:55 #108223Manor
Deltagare…själv har jag just fått hem ett stycke iTrip Auto från Ebay för £20 (inkl. frakt). Det innebär att min 60GB iPod numera kan leverera musik för flera månader i sträck utan att repetera en låt ;-). Mycket hårdrock är det kan jag tala om…bl.a Judas Priest :9.
19 september, 2006 kl. 17:29 #108226Mats
DeltagareVilken musik jag förknippar mest med Imprezan måste ju vara nån Japansk techno-trans-blipp-blopp musik.
Inte för o säga att det är det som snurrar i min kokare. Just nu är det Turbo XS som leverar ljudupplevelsen men inom snar framtid så kommer det att strömma Korn ur högtalarna igen.Finns inget goare än att ta den ”korta” vägen hem från jobbet (5 km lagom snirklig grusväg). Vrida upp volymen o lyssna till lite äldre Korn från t.ex Follow The Leader. De blir inte bättre.
Annars är det mycket hårdrock som snurrar. AC/DC, Metallica, Bullet for my valentine, Drowning Pool osv.
Mats GBG
Regionsansvarig Göteborg -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.