Efter några dagar med svajande bränslemätare så bestämde jag mig för att ta en titt under locket till bränslepumpen. Till min stora förvåning såg jag detta föremål ligga löst i tanken (se bild.)
Jag åkte iväg till närmaste Subaruverkstad och de hade aldrig sett något liknande i sammanhanget, så jag ställer frågan här:
Är det någon som vet vad detta är? 🙂
Bilen är en impreza blobeye 🙂
Mvh
Skulle tro att det är en sån där produkt som på något magiskt vis ska förvandla vanlig blyfri 95 till 200 oktan racingbränsle, samtidigt som motorn renoverar sig själv och förbrukningen minskar med 110%.
De är inte en sån fillegrunka man stoppar i påfyllningsröret för att folk inte ska slanga ?
Tveksamt?! 🙂
Skulle tro att det är en sån där produkt som på något magiskt vis ska förvandla vanlig blyfri 95 till 200 oktan racingbränsle, samtidigt som motorn renoverar sig själv och förbrukningen minskar med 110%.
Ha ha, ”bensinförbättrarkatalysator” var min första gissning men jag har aldrig sett någon sådan produkt. Vet inte om jag skall vara nöjd eller skämmas över att ha så bra koll på tänkbara bluffprodukter (det är fördjävligt att man har samvete 😉
Ha ha, ”bensinförbättrarkatalysator” var min första gissning men jag har aldrig sett någon sådan produkt. Vet inte om jag skall vara nöjd eller skämmas över att ha så bra koll på tänkbara bluffprodukter (det är fördjävligt att man har samvete 😉
Haha, förstår mig inte på folk som går på det 🙂
Författare
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.