SSC Allmänt snack Allmänt småprat Nääära nu, faarligt näääära.

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    thorlake
    Deltagare

Hoppla!

Jag var ju här inne å gnällde massa frågor om subban å att ja kanske skulle byta min fläskiga volvo gubbräzer http://www.cardomain.com/memberpage/453746
      mot en WRX.

Mycket vatten har flutit under broarna sedan dess och nu så har jag precis bråkat klart med en bilhandlare och muntligt/e-mailigt skakat hand på en Subaru Impreza WRX 05:a.

Så nu skall här skyfflas papper och åkas å bytas i helgen, sedan så kan jag ÄNTLIGEN titulera mig Subaru Impreza ägare.

Men jag vågar inte ropa hej ännu. Mycket skit kan hända om man känner den där jevla Murphy rätt. x(
      (Glömmer aldrig när jag hängde min Mini Cooper runt en stolpe i Hötorgsgaraget natten innan jag skulle ge den till killen som köpt den av mig. min första å sista bilolycka. DOH! ) ;(

Men snaaaaarrrrrt…kanske..ta i trä.

Seså! önska mig lycka till nu å kör försiktigt. 🙂

Niklas
      Deltagare

Välkommen till den rätta sidan av planen! 😀

jraberg
        Deltagare

Hmm.. jag börjar förmodligen bli sjukligt besatt, men det jag ångrar är att jag fick upp ögonen för Subaru..
          I mina ögon finns det inget annat som håller måttet längre då Krav-Ribban har blivit för hög..

Hehe, Välkommen!:D

-JR sjuk?

SecretAgentMan
          Deltagare

Man blir kraftigt hemmablind…när man provar nya bilar blir de i stort sett direkt kapade vid styrlederna. 😀
            Det är *svårt* att hitta något som kan ersätta Imprezan faktiskt, även om man försöker se på det med ”vuxna” ögon.

Bilens främsta styrka är att det går att komma fram kvickt när det svänger – även som halvamatör, men det är lite av svagheten med, det blir riktigt farligt när man går över gränsen.

Så kör försiktigt, ladda soppakortet och häng med på våra aktiviteter!

Välkommen!

/J

down_the_drain
            Deltagare

Kan bara säga, välkomen till detta glada o knas förklarade gäng 😛

/P

Niklas
              Deltagare

>knas förklarade gäng 😛

Åhja, han skall väl känna sig välkommen i hela klubben, inte bara i Skåne regionen. 😉

thorlake
                Deltagare

Tack skall ni ha,

Men nojjig som man är så säger jag inte ett skvatt förrns jag sitter i bileländet. På lördag om allt klaffar.

/Johan

down_the_drain
                  Deltagare

Nu var du allt snabb din lille spillevik… 🙂 Du borde nog täppa igen mathålet ditt klistermärks freak 😛

/P ”som drar till Thailand ett par veckor på fredag”

>>knas förklarade gäng 😛
                    >
                    >Åhja, han skall väl känna sig välkommen i hela klubben, inte
                    >bara i Skåne regionen. 😉

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.