- Detta ämne har 7 svar, 477 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 4 månader sedan av 22b.
-
FörfattareInlägg
-
27 maj, 2005 kl. 08:34 #21634maxzatDeltagare
Jag var nere hos ray i ljungsarp och köpte ett 3″ avgassystem igår, mycket trevliga personer!! Jag frågade om dom var intresserade av att lämna rabatt till oss i impreza klubben och dom skulle höra med sina ansvariga. Dom brukar lämna 20% till klubbar (!)
Jag sa att jag skulle se om någon här som har hand om rabatterna kunde ring tillbaka och fråga hur det har gått.
Jag lyckades få 20% och betalade 4700:- för dp + halvsats = hela vägen.
Vore ju trevligt om alla kunde få 20%
Mvh
Micke27 maj, 2005 kl. 08:53 #185813NiklasDeltagareSubbarist (Risto) är sponsoransvarig.
27 maj, 2005 kl. 09:05 #185808OzODeltagare27 maj, 2005 kl. 11:37 #185811FeADeltagareI min låda, det var ju ett riktigt bra pris! 😮 :9
Fast nu har jag redan 3″, men hade jag inte haft det så hade jag slagit till blixtsnabbt!27 maj, 2005 kl. 13:23 #185807sykeBlockeradVafaaaan, jag beställde just ett 3″ som skulle ta ett par veckor att bygga, de skulle ringa innan. Skynda på med rabatten! 🙂
27 maj, 2005 kl. 18:36 #185810SubbaristDeltagareJag har redan varit i kontakt med de vid flertalet tillfällen för 2 år sen och då var intresset inte så jätte hett om man säger så, antar att det har ändrats lite nu när de börjar få mer konkurrens…
27 maj, 2005 kl. 21:57 #185812maxzatDeltagareVafaaaan, jag beställde just ett 3″ som skulle ta ett par veckor att bygga, de skulle ringa innan. Skynda på med rabatten! 🙂
😀 😀 Lådan jag fick stog det “reserv” på… Life´s a bitch 😀 😀
Det var riktigt bra passform måste jag säga. Ingen risk att det ligger och vibrerar nånstans.
DP:n däremot krävde lite modifieringar (antagligen för att jag har en my95). Lamda fästen satt lite annorlunda så “tratten” som sitter över turbon fick modifieras lite samt fästas på lite färre punkter då det helt saknades fästen för denna. Det bakre, sista fästet passade inte alls, lösning: tog bort fästet som sitter bak i lådan :+Hej hej
2 september, 2005 kl. 18:15 #18580922bDeltagareHej Risto
Jag står i begrepp att byta ut mina T1-S mot 4 T1-R så jag undrar om våra rabatt-villkor från 2003 fortf. gäller?
Jag har svårt att tolka texten på websidan (liksom min däckkrängare 🙂Jag vet att du slutat uppdraget som sponsoransvarig men jag skulle vara mycket tacksam om du ville förklara i “klartext” vad det innebär.
Vad innebär t.ex. 45% rabatt på nettopriset ?
Är nettopriset summan som står i katalogen dvs. listpriset eller är det det pris däckhandlaren köper in däcket från NDI för ?
Eftersom jag fick reda på att du jobbar på NDI så skulle jag vilja ha ett proffssvar från dig ang. däckstorleken till min bil om du har tid dvs.
Har en -99 och precis köpt ett set beggade orginalfälgar från en STi 02:a dvs 17*7.5 ET53 (Sitter T1-S 205/50 på org fälgar 16*7 ET53 på nu)
Kan du säga mig vilken dimension jag ska ha på T1-R däcken för att det ska gå fritt i hjulhuset? Bilen har f.ö Eibach fjädrar runtom, annars orginal
Fälgarna jag köpte var skodda med GoodYear Eagle UltraGrip 225/45-17 (M+S) men de gick inte fria från stötdämparen bak. Inte mycket men dock !
Tror du 215/45 – 17 Proxes T1-R skulle kunna passa? Vill inte gärna ha bredare/lägre än så.
Eller har du något annat förslag?Hoppas du har tid att hjälpa mig eftersom jag behöver beställa och få monterade däcken senast i slutet av nästa vecka.
Kan f.ö säga att jag övertygat de flesta i min släkt att montera TOYO däck på sina bilar :-)) och alla är nöjda! Lite smörjning kan väl aldrig skada, eller?Ha det bra i helgen
Roger Olsson
Trelleborg
Fax 0410 – 23414 -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.