› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Någon härifrån?
- Detta ämne har 9 svar, 1,234 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 9 månader sedan av
Niklas.
-
FörfattareInlägg
-
15 april, 2007 kl. 18:55 #10171
FlyingFin
Deltagare😮
Säkert någon från den där ”TV Spels Generationen” som Jerry snackade om för ett tag sedan. 😛
http://i17.tinypic.com/4gr8ajo.jpg
Mvh Pekka ”When we came in to the woods, we went really FLAT OUT” -Tommi Mäkinen 😀
Älskar min PSE III när jag kör den FLAT OUT :715 april, 2007 kl. 19:01 #112830.zip
DeltagareSamma kjolpaket som AK_Impreza har iaf, så det kan vara han.
//.zip
15 april, 2007 kl. 19:10 #112831Oblivion
Deltagare:oSäkert någon från den där ”TV Spels Generationen” som Jerry snackade om för ett tag sedan. 😛 http://i17.tinypic.com/4gr8ajo.jpgMvh Pekka ”When we came in to the woods, we went really FLAT OUT” -Tommi Mäkinen :DÄlskar min PSE III när jag kör den FLAT OUT :7
Förstår inte alls varför du säger så… Ser den inte ut så orginal ? 😉
15 april, 2007 kl. 19:20 #112828minid
DeltagareDet är AKs impreza…
15 april, 2007 kl. 21:42 #112825AK_Impreza
DeltagareDet är min bil, tack att du säger tv spels generationen, men man kan väl sätta in alla i fack nu för tiden… 🙁
Ja ville ha en snygg bil, så det blev en subaru, men ja hade en vision i huvet hur ja ville att resultatet skulle bli..
har alltid älskat ljudet i bilen samt älskar scoopet, har alltid gillar subaru sen man körde colin mcrae på datan!
Så valet var enkelt, köpte en orginal Gt99 o gjorde om den efter
mina tankar o drömmar,Så ja gjorde bilen i min egna stil o personlighet, o såhär blev det, o sen helt enkelt skiter ja i vad andra tycker, men ja är nöjd med min bil… alla kan ju inte vara likadana!!
Ps. kan ja sno bilden? för den blev riktigt bra!
16 april, 2007 kl. 09:06 #112829FlyingFin
DeltagareDet är min bil, tack att du säger tv spels generationen, men man kan väl sätta in alla i fack nu för tiden… :(Ja ville ha en snygg bil, så det blev en subaru, men ja hade en vision i huvet hur ja ville att resultatet skulle bli..har alltid älskat ljudet i bilen samt älskar scoopet, har alltid gillar subaru sen man körde colin mcrae på datan!Så valet var enkelt, köpte en orginal Gt99 o gjorde om den eftermina tankar o drömmar, Så ja gjorde bilen i min egna stil o personlighet, o såhär blev det, o sen helt enkelt skiter ja i vad andra tycker, men ja är nöjd med min bil… alla kan ju inte vara likadana!! Ps. kan ja sno bilden? för den blev riktigt bra!
🙂 Om du känner att jag har trampat dig på tårna genom att säga ”Tv spels generationen” så var det inte meningen.
Det jag ville säga var att bilen ser ut att komma från typ ” Need For Speed” då den är så extremt stylad enligt min smak 😉Hur är avgaset konstruerat föresten, med tanke på att du har 4 slut pipor?
Mvh Pekka ”When we came in to the woods, we went really FLAT OUT” -Tommi Mäkinen 😀
Älskar min PSE III när jag kör den FLAT OUT :716 april, 2007 kl. 10:24 #112826AK_Impreza
Deltagareefter catten så formar det sig som ett Y o leder ut emot båda sidor!
16 april, 2007 kl. 10:28 #112832Niklas
DeltagareDet är bra AK, att det inte bara är en av fyra pipor som inte blåser avgaser. 😀
Tycka vad man vill men det finns värre bilar att gnälla på. AK har fått det hela att smälta ihop ganska bra i mina ögon, även om jag själv inte skulle vilja ha det så. 🙂
PS: För du har väl tagit bort det gröna lurvet? 😀
16 april, 2007 kl. 10:33 #112827AK_Impreza
Deltagareinte än älgen 🙂
16 april, 2007 kl. 10:34 #112833Niklas
DeltagareTur dörrarna var stängda. 😛 :+ 😀 :*
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.