SSC Allmänt snack Allmänt småprat Någon som åker från Västerås till Stockholm närmaste tiden?

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 15 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

Har en pryl i Västerås (Surahammar) som jag skulle behöva få till Stockholm. Har eventuellt fixat transport på fredag men om det skiter sig så undrar jag om någon annan brukar åka den vägen ofta eller skall göra det närmaste tiden? Anyone?

Bra pris på dekaler som tack. 😀

Niklas
      Deltagare

Har en pryl i Västerås (Surahammar) som jag skulle behöva få till Stockholm. Har eventuellt fixat transport på fredag men om det skiter sig så undrar jag om någon annan brukar åka den vägen ofta eller skall göra det närmaste tiden? Anyone?

Bra pris på dekaler som tack. 😀

SecretAgentMan
        Deltagare

Jag kanske kan lura med det du skall ha med Kombi-Olle ikväll.

/J

SecretAgentMan
          Deltagare

Jag kanske kan lura med det du skall ha med Kombi-Olle ikväll.

/J

Niklas
            Deltagare

Jasså? Är det någon som åker från dina trakter hit ikväll? Var bor denna Olle (mobilnummer på medlemssidorna och hitta.se för karta eller?) så jag kan hämta prylarna hos honom och har han stor hund på tomten som man bör akta sig för? 😀

Niklas
              Deltagare

Jasså? Är det någon som åker från dina trakter hit ikväll? Var bor denna Olle (mobilnummer på medlemssidorna och hitta.se för karta eller?) så jag kan hämta prylarna hos honom och har han stor hund på tomten som man bör akta sig för? 😀

SecretAgentMan
                Deltagare

Olle åker med sin bil från casa de SGM ikväll, och det är gamla legenden med gigantor-utblåset vi pratar om. 😀

Jag pm:ar Olles nummer till dig.

/J

SecretAgentMan
                  Deltagare

Olle åker med sin bil från casa de SGM ikväll, och det är gamla legenden med gigantor-utblåset vi pratar om. 😀

Jag pm:ar Olles nummer till dig.

/J

Niklas
                    Deltagare

Fint.

Niklas
                      Deltagare

Fint.

jraberg
                        Deltagare

OT:
                          😮 trodde han hade sålt bilen för länge sen.. fränt. Hälsa.. tror det var han jag mötte på ferrita för hundra år sen när han ville ha ÄNNU större utblås 😀

-JR

SecretAgentMan
                          Deltagare

Visst har han bilen kvar, och både bil och Olle är sig lika. 😀

Äljen, din pryl är på väg hem till Olle ikväll, slå han en pling imorgon vettja…

/J

Niklas
                            Deltagare

Jerry: Här i storstan så sover vi inte. 😀

Träffade precis Olle, en riktigt trevlig prick. Han stod med huven öppen och nollade ECUn efter att han fått en konstig mojäng inopererad av en doktor. 😉

Tack så mycket för läppen! Skall ta väl hand om den, laga och putsa/fila och sedan lacka och göra fin. Ser ut som förra ägaren varit hård mot den, konmärken och slitmärken. En riktig buse! 😀

Tack o bock Jerry och Olle!

syke
                              Blockerad

Kan det vara så att ni stod vid rissneleden med huven öppen?

Åkte förbi där i svärmors opel och såg er stå där. Glodde även lite extra på bilen imorse i garaget. Grymt fin puts har han! Och stooooort utblås! Men vart är skattemärket? 🙂

Niklas
                                Deltagare

Men vart är skattemärket? 🙂

Togs bort för att minska vikten. 😛

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 15 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.