SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Styling / Tillbehör / Bilvård Någon som behöver lacka blått (74F) i Stockholm?

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

Skall inom snar framtid lacka om fronten på min bil samt lite andra prylar. Är det någon som behöver/vill lacka blå (74F) prylar så säg bara till så kan vi ta det samtidigt. Då kan vi nog få ett bra pris.

Skriv i tråden eller skicka ett pm.

jraberg
      Deltagare

Behöver alltid lacka om tycker jag.. iaf. om man kollar mitt trackrecord 🙁

Det jag vet just nu är motorhuv,grill,gälar, spoiler(front). ev. Prodrivevingen oxå om jag får tummen ur. Lär bli mer efter vintern..
        Jag hade tänkt att prata lite snällt med Freddan ang. dessa. Men ska du ändå kolla så fråga vad han/hon vill ha för att lacka ovanstående grejor. 🙂
        Vilken tidplan pratar vi om? mitt är det Inte bråttom med.

-JR

Niklas
        Deltagare

Så fort jag fått hem prylar samt fått klartecken från försäkringsbolaget så kommer jag åka iväg till lackfirman. Förhoppningsvis innan December.

Har du en halv bil att lacka så känns det nästan enklare att du väljer då det passar dig. Tänkte mest på om det var någon som ville ha några småprylar gjorda. Men visst, vill du så kan vi klart ta det samtidigt.

jraberg
          Deltagare

va? halva bilen 😉 jo, dessutom är det ingen brådska för min del, och lacka motorhuv vill jag gärna göra efter vintern. Så jag hoppar nog då..

-JR

dragster
            Deltagare

Skulle behöva lacka en vinge och ögonlock till en WRX MY01.
              Vet dock inte om det är samma färgkod.

MVH
              Roger

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.