SSC Allmänt snack Allmänt småprat Någon som fått ”gratis förbesiktning” hos subaru

• Detta ämne har 4 svar, 1,415 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år sedan av tendency.
Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Palm
    Deltagare

Fick ett brev från subaru i höstas där dom skrev att dom bjuder på en gratis förbesiktning hos min auktoriserad subaru verkstad. Någon mera som fått det på sin gammal bil? Ganska generöst då min bil är en 99:a tycker jag.

Har inte haft inne den ännu men det ska bli innan besiktningstiden går ut mars tänkte ja i alla fall. Någon som vet vad det skulle kosta om man ville göra en sådan grej själv och kollar dom avgasvärdena med?

Lt Dan
      Deltagare

Ja vi får ochså det varje år till en Legacy 92.
        Japp dom kollar avgasvärderna. Vet det eftersom dom hittade ett litet hål i avgassystemet som gav dåliga värden.

/D

Pasi_k
        Deltagare

Fick Brev Både jag och tessan med…

RXY430
          Deltagare

Har varit inne på förbesiktning också. Visst är det trevligt av subaru och bjuda på det,
            men det var lite väl mycket att bara stå och glo på bilen av verkstadspersonalen.
            Jag hade för egen del uppskattat lite högre genomsnitts ålder på personalen faktiskt.
            Fick kommentaren ”du har satt in många extra mätare” om min AVC-R!

Har fixat en bild på senaste brevet från dom också:
            http://hem.bredband.net/impreza_gt/ford.jpg

tendency
            Deltagare

Jag har också fått ett sånt brev.

Impreza GT sedan 1999

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.