Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Quackpack89
    Deltagare

Hej!

Har kikat in en del godsaker ifrån http://www.importimageracing.com/

tänkte bara höra om det är enkelt att beställa hem till Sverige?
      e lite ny på att handla från staterna:P

tacksam för alla tips 🙂

mvh Johan

Joakimgabrielsson
      Deltagare

Hej. jag har handlat både turbo och koppling där. turbon kom på 1,5 dag från dom till mig. Via ups. Blev rätt häpen när den anlände faktiskt. Kopplingen kom på en vecka då jag körde en billigare variant. Men ring och prata med dem så kan dom fixa bättre priser osv.

Gyver
        Deltagare

Jag har köpt en hel del av Josh därifrån. Bra utbud, har han inte det du söker så fixar han det, till ett konkurrenskraftigt pris också. Säg bara till att du vill att han sänker värdet på fraktsedeln för dina prylar så blir det mindre tull o moms sen;-) Köpte prylar för 2000 dollar inkl frakt och tror att min tull o moms landade på max 1300kr.

Quackpack89
          Deltagare

Ja jag har faktiskt fått beställt lite godsaker jag med:P å får säga att de gick mkt smidigare än jag vågat hoppats på, då deras service va exeptionellt bra:) så ser jag fram emot å att få återkomma då som sagt att utbudet va enormt 😛
            Å ja han drog av 30% av värdet då ja bara handlade för lite över 1000$ iom att de vart första gången åsåvidare 🙂

UPS… kmr de leverera till dörren ellr får man hämta ut de någonstans ? 🙂

Mumin
            Deltagare

Dörren brukar det vara..

Vince
              Keymaster

Köpte bromskivor därifrån…..kanonlätt att ha o göra med. Han svarar alltid på mail o telefon. Fick mina skivor o belägg på 5 dagar! Bara o handla 🙂

Quackpack89
                Deltagare

Om man inte är.hemma å kan ta emot vart hamnar de då tro?

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2

TomK
                  Deltagare

Om man inte är.hemma å kan ta emot vart hamnar de då tro?

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2

Man brukar få plocka upp det på en utlämningscentral tex Ups.
                    Dom lämnar också en lapp på dörren där det står vad som händer.

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.