› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Någon som känner till bakgrunden på denna kärra?
- Detta ämne har 10 svar, 3,226 deltagare, och uppdaterades senast för 14 år, 11 månader sedan av
TomK.
-
FörfattareInlägg
-
14 juni, 2009 kl. 18:54 #10915
reVoid
DeltagareHej,
Har kikat lite på denna kärra, och med tanke på priset är jag lite misstänksam till bilens/motorns kondition.
Undrar nu ifall det är någon här som känner till något om denna bil, eller kanske till och med äger den?
Vill främst veta ifall den varit inblandad i några olyckor, eller varit hårt/buskörd m.m. Har själv en EVO IX som ska säljas, och man har ju sett hur vissa behandlar sina ögonstenar… *ryser*
Hoppas som sagt man kan få lite kött på benen med hjälp härifrån. Bilder i all ära – men de säger inte så mycket som man hade önskat, då man bor i Stockholm och bilen befinner sig nere i Skåne!
LÄNK: http://www.blocket.se/malmo/Subaru_Impreza_WRX_STi_WRC_PSE_3_Edition_21838249.htm?ca=11&w=3
// Chris
15 juni, 2009 kl. 10:16 #119905Andersson
DeltagareDet står Jill på bilderna tror det finns en på forumet som heter det, men om det är han 🙁
MVH C Andersson / Mr Konjak
”Daddy knows alot, but
Mommy knows everything!”
Impreza STi -0815 juni, 2009 kl. 19:58 #119908reVoid
DeltagareDet står Jill på bilderna tror det finns en på forumet som heter det, men om det är han 🙁
Ajdå, det där låter ju inte så bra…
Känner du till någon bakgrund eller så?16 juni, 2009 kl. 08:40 #119906NickeH
DeltagareHan har hunnit med många bilar(inga dåliga bilar heller) den där Kungen-EssEs och är bara 20år inte illa. Skulle gärna ha hela listan i mitt garage.
Kör just nu:
BMW M3 Cab -96, 6växel
Subaru WRX STI WRC PSE III
Toyota Supra MK4 TTtidigare bilar jag har ägt:
Audi RS4 Avant BiTurbo
Mercedes Benz E55 AMG
Subaru Impreza WRX rally edition 41-edition
EVO 6 TME
EVO 8 Steg 1 JRM
VW Passat futura guld streetfighter
S60 T5 Heico -R utrustning bl.a turbo,spridare osv
M3 röd 96 cab
M3 svart 95 cab
M3 silver 95 cab
M3 Estoril blå coupe
M3 Kameleont 9418 juni, 2009 kl. 08:20 #119909reVoid
DeltagareNågon som har nummer till den här snubben? Jag har försökt ringa och mejla på det nr. som står i annonsen – men utan resultat. Verkar som om det där numret har blivit avstängt eller något… 🙁
Finns det någon annan som säljer en fin fin WRX STi i liknande skick?
23 juni, 2009 kl. 17:48 #119910Fricke.w
DeltagareSka inte säga att jag vet till 100% men den bilen har vell en utbyt motor på garanti om jag inte mins helt gallet, har vell varit till salu för den där va?
Är vell i och för sig inget galet med att motorn är byt, är ju säkerligen en ny dom stopat i, så smaken är som baken där 🙂28 juni, 2009 kl. 18:42 #119907RH
DeltagarePå bilderna så är det den gamla hamnen i Malmö som bilen poserar framför så varför skulle Esse inte kunna äga bilen? Jag har träffat Elias, som han heter i verkligheten, flertalet gånger på race i Helsingborg och visst kan han verka stöddig på forum osv om man letar runt lite men är hur trevlig som helst utanför internet 😉 men visst är det lite konstigt att han har ägt typ 15 bilar på väldigt få år. Hans svar på ett annat forum har varit att han lånar av pappa.
Ta kontakt med honom och skaffa dig en egen uppfattning!
28 juni, 2009 kl. 20:19 #119904PetterSolberg
DeltagarePå bilderna så är det den gamla hamnen i Malmö som bilen poserar framför så varför skulle Esse inte kunna äga bilen? Jag har träffat Elias, som han heter i verkligheten, flertalet gånger på race i Helsingborg och visst kan han verka stöddig på forum osv om man letar runt lite men är hur trevlig som helst utanför internet 😉 men visst är det lite konstigt att han har ägt typ 15 bilar på väldigt få år. Hans svar på ett annat forum har varit att han lånar av pappa.Ta kontakt med honom och skaffa dig en egen uppfattning!
Bilen ifråga står i Uddevalla, och är min. Har varit det sen 2007. Vad beträffar Elias så har han aldrig ägt den. Bara utgett sig för att äga den, fotat den och lagt ut bilder. Om du har något mer att säga så kan vi ta det via pm!
Patrik
STi-06 PSE III1 juli, 2009 kl. 09:15 #119911robis
DeltagareHej
Ett pm är skickat till Patrik.16 februari, 2011 kl. 10:16 #119913Rowbean
DeltagareDen bilen har jag sett honom försöka göra donuts med i Löddeköpinge..
16 februari, 2011 kl. 10:53 #119912TomK
DeltagareTror nog att den här tråden är död sen länge tillbaka.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.