SSC Allmänt snack Allmänt småprat Någon som känner till denna Impreza (MY02 STI i Skåne)?

• Detta ämne har 7 svar, 1,034 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år sedan av nukem.
Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

http://www.blocket.se/vi/14835489.htm?ca=23_5_s

Det har slagit slint för min Subarutokiga svågern och nu har han ringt till banken för att ta lån och köpa denna bilen. Är det någon som vet något om bilen? Hittade tyvärr inte förra ägaren i klubbens register.

Vad jag kan se så är blinkers och reflexer bytta till vita, fälgarna omlackade men sen kommer jag inte längre i min granskning.

Pasi_k
      Deltagare

http://www.blocket.se/vi/14835489.htm?ca=23_5_sDet har slagit slint för min Subarutokiga svågern och nu har han ringt till banken för att ta lån och köpa denna bilen. Är det någon som vet något om bilen? Hittade tyvärr inte förra ägaren i klubbens register.Vad jag kan se så är blinkers och reflexer bytta till vita, fälgarna omlackade men sen kommer jag inte längre i min granskning.

Ta ett hämtfax på vv så får du se alla ägare på den..
        Gissar nästan på att det är haggenäs som tagit hem denna.

Mr Smith
        Deltagare

Fælgarna ær inte omlackade, det ær inte orginalfælgar.

Sen tyckte jag den va lite dyr æven om den har gått lite.

Plus att den ær importerad.

Annars såg den fin ut 🙂

Niklas
          Deltagare

Ny motor och ny bakaxel tydligen. Sen skulle de fixa alla stenskott i lacken på front och motorhuv. Kontraktet är halvskrivet. Får vi se om det blir en andra Impreza i släkten. 🙂

minid
            Deltagare

Jag har sett den nere i Ysatd och Sjöbo.. Även på streetrace i hbg och löddeköpinge.. En ganska ung kille har haft den innan den kommit till bilfirma..

nukem
              Deltagare

om han vill gå ner i prisklass =)

Säljer en WRX 01 för 160 000

10 400
                kamrem bytad
                lagt mycket tid o pengar

bilder finns i denna tråd:

http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=12&topic_id=10053&mesg_id=10053&page=

Inga streetraces för mig hehe.
                bor utanför helsingborg. Om han vill titta på den

har inte haft tid o lägga på blocket än, just köpt en ny pendlarbil

Niklas
                Deltagare

nukem: Nja, han vill ha en rallyblå och utan påhängd plast. 😛

Dessutom så har han en bil han byter in som han får 40kkr för så han hamnar typ i din prisklass och får 60 hästar mer och 4000 mil mindre på mätaren.

EDIT: Föresten, angående ditt pris, vet du om att du ligger typ 20.000kr över snittet för WRX 01-02 på Blocket?

nukem
                  Deltagare

ja men min bil är i superskick och det går självklart att pruta lite =)

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.