SSC Allmänt snack Allmänt småprat Någon som vet något om denna bil?

Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt)
  • Författare
    killemannen
    Deltagare

http://www.blocket.se/vi/8210222.htm?ca=1_11_s

Har legat på blocket rätt länge nu.

/F

AK_Impreza
      Deltagare

ser jäkligt fin o välvårdad ut iaf!

WingsWest
        Deltagare

Har varit i kontakt med snubben, den ser rätt fräsch ut men finns några små bucklor osv.. bara ta kontakt med martin så, vet inte skicket i övrigt på bilen så kan inte utala mig riktigt om det..

killer
          Deltagare

Har en bekant som är lite halvintresserad av den och han har fått ganska mycket information. Kan nog ta reda på det mesta men av vad jag redan vet så verkar den riktigt fin

killer
            Deltagare

Haha, glöm det. Såg inte att det var han som startade den här tråden

Niklas
              Deltagare

Har varit i kontakt med snubben, den ser rätt fräsch ut men finns några små bucklor osv.. bara ta kontakt med martin så, vet inte skicket i övrigt på bilen så kan inte utala mig riktigt om det..

Många bucklor? Tja bilen är ju 10 år gammal och om man använder den dagligen och parkerar bland folk som inte älskar bilar så är det sånt som händer. Tillslut ger man kanske upp och orkar inte betala plåt- och lackkostnaderna.

Ser fin ut, men vad kostar en lika gammal från England? Priset är kanske lite högt för en ’96a. Finns ju ’99or och ’00or som sålts för nästan samma pris.

Subarumicke
                Deltagare

40-50 tkr är den värd

Niklas
                  Deltagare

Micke: Vad menar du?

SecretAgentMan
                    Deltagare

…Micke har rätt, jag var med och tog hem en betydligt mera frän variant för under 70′ om man skall räkna lite grovt på resan ner, hem och inreggning…

/J

killemannen
                      Deltagare

Tackar för era svar grabbar!

Plogen
                        Deltagare

Jag trodde man fick betalt i IT-branchen Jerry? Om ni värderar er tid till ett värde av noll kr – då finns det möjlighet att ni har rätt. Annars kan ni plussa på en hel del slantar. 😉

/Johan – som gärna anställer gratis arbetskraft }(

Grusdraparn
                          Deltagare

Jag trodde man fick betalt i IT-branchen Jerry? Om ni värderar er tid till ett värde av noll kr – då finns det möjlighet att ni har rätt. Annars kan ni plussa på en hel del slantar. 😉 /Johan – som gärna anställer gratis arbetskraft }(

Ser man på det på det sättet så finns det ju en å annan bil på detta forum som närmar sig miljonstrecket 😉

/K – som inte sätter timpeng på min fritid

WingsWest
                            Deltagare

Lugna puckar bjud ett skambud på under 85 så får du den nog ganska lätt ändå ska du se.. killen verkade inte omöjlig, men såg ut att va en del rost i underredet dock.. annars är den ju läcker men drömmen är ändå en Type RA eller 22b 😉 😀 men måste ju börjas nånstans :*

killemannen
                              Deltagare

Lugna puckar bjud ett skambud på under 85 så får du den nog ganska lätt ändå ska du se.. killen verkade inte omöjlig, men såg ut att va en del rost i underredet dock.. annars är den ju läcker men drömmen är ändå en Type RA eller 22b 😉 😀 men måste ju börjas nånstans :*

Har du vart och kikat på den? eller har han skickat mail åt dig med foton?

Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt)
                              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.