SSC Allmänt snack Allmänt småprat Nån som har handlat på http www.drmotorsport.co.uk??

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Foppa
    Deltagare

Hejsan..

Tänkte beställa ett störe scoop och 22b huv ventil här..
      Är det nån som har gjort det där ifrån??

Är det bra passform??
      Och det står att dom är färdig målade.
      stämmer färgen som man uppger bra eller???
      Lär man lacka om dom..

Manor
      Deltagare

Min bakvinge kommer därifrån. Passformen tycker jag var helt ok. Jag beställde den dock olackad.

Foppa
        Deltagare

Beställde lite grejer häromveckan. Betalade via paypal och han skickade grejerna jeeevligt snabbt, speciellt för att vara england.. 🙂 Har inte hämtat ut dem än så jag kan inte säga något om passformen, men som sagt trevlig och snabbt gick det att få grejerna.Jag beställde dem dock ”unpainted” vilket var lite billigare och eftersom jag läst en del på scoobynet om att lacken kan vara lite kass på hans grejer..

okej..låter bra det..
          Kanske ska beställa olackat..Lär ju lacka om kofångan fram iallafall..
          Paypal?? Skrev du att du ville betala så eller?? eller ringde du å beställde..

Foppa
          Deltagare

Paypal?? Skrev du att du ville betala så eller?? eller ringde du å beställde..

Både han och jag tyckte det var smidigast.

Ringa eller mejla;-)

Tack för rådet iallafall..

minid
            Deltagare

Jag beställde scoop till min gt där.. fast jag beställde lackat.. det var väldigt fint lackat.. färgen var kanon… och scoopet var väl embalerat..

Foppa
              Deltagare

Ringa eller mejla;-) Tack för rådet iallafall..

Men allvarligt, både emailadress och telefonnummer finns ju angivet på hemsidan.Jag har fullt förtroende för att du klarar av både att välja vilket sätt du vill sköta interaktionen på samt själva mailandet alt. telefonerandet. 😛

Det hoppas jag att man gör..:9
                Men tack för tipserna illafall..

God jul på dig(er)..Syns förhoppnings viss på nån träff i sommar!!

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.