SSC Allmänt snack Allmänt småprat Nån som kan bytlåna strålkastare med mig i sthlm?URGENT!

Visar 13 inlägg - 31 till 43 (av 43 totalt)
  • Författare
    SubaruWRX
    Deltagare

Du har PM! 😉

moken
      Deltagare

Inte för att jag har lyktor att erbjuda kanske, men som info så satt det klarglas på min första impreza som var en 98.
        Dock vet jag inte om mer saker var bytta så dom skulle passa, fronten var orginal iallafall, grillen vet jag inte för den hade sportigt nät i sej 🙂

moken
        Deltagare

Inte för att jag har lyktor att erbjuda kanske, men som info så satt det klarglas på min första impreza som var en 98.
          Dock vet jag inte om mer saker var bytta så dom skulle passa, fronten var orginal iallafall, grillen vet jag inte för den hade sportigt nät i sej 🙂

SubaruWRX
          Deltagare

Hmm…okej! Kan ju va bra o veta om nån funtar på att konvertera till klarglasen!
            Behöver väl knappt skriva att, då e jag intresserad av att köpa hans gamla orginallyktor! 🙂 🙂

SubaruWRX
            Deltagare

Hmm…okej! Kan ju va bra o veta om nån funtar på att konvertera till klarglasen!
              Behöver väl knappt skriva att, då e jag intresserad av att köpa hans gamla orginallyktor! 🙂 🙂

Manor
              Deltagare

Hej Mats!Jag har tänkt försöka få tag på strålisar från bildelsbasen i första hand…Utbudet är lite begränsat, så det kan ta lite tid. Är dock lite ivrig att få bilen reggad väldigt snart, därför vill jag bara bytlåna någon vänlig själs, för att sedan i lugn och ro köpa begagnade lampor.Förstår du? 😉

Japp, jag förstår :).

mvh Mats N

Manor
                Deltagare

Behöver du ändå inte köpa nya strålkastare till din japanska import, eller hade du tänkt att åka omkring och blända de andra trafikanterna när väl registreringsbesiktningen är gjord?

mvh Mats N

Manor
                  Deltagare

Hej Mats!Jag har tänkt försöka få tag på strålisar från bildelsbasen i första hand…Utbudet är lite begränsat, så det kan ta lite tid. Är dock lite ivrig att få bilen reggad väldigt snart, därför vill jag bara bytlåna någon vänlig själs, för att sedan i lugn och ro köpa begagnade lampor.Förstår du? 😉

Japp, jag förstår :).

mvh Mats N

Manor
                    Deltagare

Behöver du ändå inte köpa nya strålkastare till din japanska import, eller hade du tänkt att åka omkring och blända de andra trafikanterna när väl registreringsbesiktningen är gjord?

mvh Mats N

SubaruWRX
                      Deltagare

Hej Mats!
                        Jag har tänkt försöka få tag på strålisar från bildelsbasen i första hand…
                        Utbudet är lite begränsat, så det kan ta lite tid. Är dock lite ivrig att få bilen reggad väldigt snart, därför vill jag bara bytlåna någon vänlig själs, för att sedan i lugn och ro köpa begagnade lampor.
                        Förstår du? 😉

SubaruWRX
                        Deltagare

Jo så är det nog. Men nu är det så att de uppgifterna kommer inte jag åt ännu då min medlemsansökan inte är klar och godkänd ännu.

SubaruWRX
                          Deltagare

Jo så är det nog. Men nu är det så att de uppgifterna kommer inte jag åt ännu då min medlemsansökan inte är klar och godkänd ännu.

SubaruWRX
                            Deltagare

Hej Mats!
                              Jag har tänkt försöka få tag på strålisar från bildelsbasen i första hand…
                              Utbudet är lite begränsat, så det kan ta lite tid. Är dock lite ivrig att få bilen reggad väldigt snart, därför vill jag bara bytlåna någon vänlig själs, för att sedan i lugn och ro köpa begagnade lampor.
                              Förstår du? 😉

Visar 13 inlägg - 31 till 43 (av 43 totalt)
                            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.