- Detta ämne har 4 svar, 1,129 deltagare, och uppdaterades senast för 11 år, 7 månader sedan av emilboylarsson.
-
FörfattareInlägg
-
9 december, 2004 kl. 11:07 #8229blurraDeltagare
Köpte för 2 år sedan en Mrt dogbox från en Anders strandh som jobbade hos Prospeed.
Är nu i kraftig nöd av lite reservdelar till den lådan, har mailat och faxat MRT 3-4 gånger dom senaste 2 veckorna men dom behagar inte svara. Tänkte därför jag skulle prata med Anders Strandh bara för att se om han har nån aning om det kan finnas nån på närmare håll som möjligen kan tänkas ha dessa delar på lager…Men jag hittar honom inte….
Fasen, ska ju åka tävling den 8 januari, börjar bli lite panik.Mvh.Patrik
9 december, 2004 kl. 12:14 #92652WallinenDeltagareDu har nu PM med info var du kan hitta honom och telenummer.
/W
9 december, 2004 kl. 13:07 #92653blurraDeltagareTack för hjälpen.
Mvh.Patrik.
16 december, 2004 kl. 10:39 #92654blurraDeltagareJaha, Så har man fått reda på att Anders Strandh är en jävla pajas och lurendrejare x(
Vet inte om man får prata skit om folk här, men jag känner mig tvungen…
För 2 år sedan när man var nybliven impreza ägare och började se sig om efter en dogboxlåda satt man & tittade på MRT:s Hemsida och såg deras Dogbox kit, Ringde till Anders strandh som stod som auktoriserad återförsäljare på deras hemsida och beställde en drevsats, fick den 2 veckor senare och allt var frid och fröjd……..
När man nu drygt 2 år senare kontaktar MRT för att köpa reservdelar får man reda på att min drevsats inte kommer därifrån utan från PAR Engineering,(Inget negativt i det) men fan när man kontaktar PAR Engineering så säger dom att min drevsats är 5 år gammal och att det inte längre finns några reservdelar att köpa till den, blir rekommenderad att köpa en ny drevsats av deras senaste version, fan man kan ju inte köpa ny drevsats vartannat år…..:(
Känner mig jävligt lurad av Anders Strandh…Jag beställde ju genom honom från MRT, då förväntar man sig ju att få det man beställt, men troligen såg han väl en chans att tjäna sig en extra slant genom att handla från ett annat ställe….?
Säger detta för att jag misstänker att jag inte är ensam här på forumet om att ha med honom att göra, kan han lura 1 så kan han lura 2…….
SUCK!Så står man här med en halv om halvt fungerande drevsats,helt värdelös, Är väl bara att bita i det sura äpplet & handla en drevsats till….
x(
“Tycker nån moderator att detta inlägg strider mot nån regel så får ni ta bort det”Patrik Lundström.
30 april, 2013 kl. 07:37 #92655emilboylarssonDeltagareFör att lyfta upp en 9 år gammal tråd. Jag skulle vilja komma i kontakt med Anders Strandh jag med. Jag har hans gamla rigoli Impreza men skulle vilja ha lite mer information om bilen.
Om det är någon här som sitter på någon kontaktinformation till Anders Strandh, skulle det vara kalasbra!
/emilboylarsson
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.