SSC Allmänt snack Allmänt småprat När jag provkörde en Sti…

Visar 4 inlägg - 16 till 19 (av 19 totalt)
  • Författare
    Plogen
    Deltagare

För att flika in 🙂 Vi har haft 2 GT & 2 WRX varav en Sti 2,5:a. Ska fatta mig kort. Jag sätter mig inte i en oldage om det inte är en rallypulka. :+ En Sti med dccd är så roligt och så kompetent. Man behöver inte ens utrusta den med dekaler eller pvc-bur för att vara snabbast vid korvmojjen 😀 😀

Niklas
      Deltagare

Plogen: Jag vet att du glider runt i en röd Audi 80 cab så du har inget på detta forumet att göra, bort med sig! BORT! 😀 😛

Plogen
        Deltagare

Ja Jag ska köpa vinterbil snart }( 😀 Sti 06:or är fina bilar 🙂 å inte farligt dyra om man handlar rätt 😉

jenza
          Deltagare

För att vara helt seriöst, provkörde en STI PSE i Västerås och jag måste säga att jag inte blev så imponerad. Det var till och med så att jag tyckte det var skönare att sätta mig i min gamla häck till GT och köra hem till storstaden efteråt. Visst var det schysst men absolut inte så många gånger bättre som den kostar. Växellådan var nog det enda jag kände att jag på en gång gärna skulle lyfta över till min. :7Men skall man köpa en Impreza och inte vill ta en GT som troligen haft några ägare som ”provat bilen” och har några år på nacken så visst är det ett självklart val.Sen till utseendet så hade jag inte tackat nej till en ny 06a. Tänk dig en sån med smör på (alltså, komplett rallydekor)! :9

Du får ett uppdrag mot vår / sommaren 2007 😉
            Du kommer nog bli den första i sverige att montera wrc dekor på en 07:as wrx =) hoppas du inte är uppbokad hela nästa sommar 😀

Visar 4 inlägg - 16 till 19 (av 19 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.