Fan alltså, det är nått med annat folk och min bil:
Tjejen och jag var nere söder om Kungsbacka och kollade på ett hus som var till salu. På vägen hem då vi åker genom Kungsbacka kommer det en brud i en silvrig 206a eller 306a eller vad fan deras modeller heter. Lägger sig som ett frimärke bakom. Bromsar till så hon hamnar några meter bakom men efter några sekunder är hon ikapp igen och jag ser inte ens hennes nummerskylt i backspegeln så nära hon ligger. Snackar i mobil gör hon också så hon är livsfarlig om det skulle hända något. Notera att vi kör på 90-väg vid tillfället. När vi kommer in i KB ligger hon lika nära hela tiden, vi kör i 50. Kommer fram till ett rödljus och hon kör upp i filen bredvid. ”Icke!” tänker jag stämplar på då det blir grönt och hon hamnar en bit bakom, filerna går ihop och jag får bilar framför så hon är snart i röven på mig igen. Lyckligtvis svänger jag av ut på E6 och hon fortsätter rakt mot Särö. Var sugen på att stanna helt, gå ur bilen, gå bort till henne och fråga ”tror du att du sparar soppa genom att slipstreama?”
Jävla idioter som inte kan ta en hint, eller rättare sagt närmare 10 stycken! Bromsar bilen framför ner utan orsak och sedan gasar på så ligger man för nära, det är bara att acceptera, oavsett hur blond du än är!
/A – Skall nog inte köra mer i år…