SSC Allmänt snack Allmänt småprat Nattrace i Sthlm – allvarliga olyckor…

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 46 totalt)
  • Författare
    Kvarnis
    Deltagare

…..suck, tja jag vet varför jag inte läst nått Yatzy dom senaste 3år’n.

Subarumicke
      Deltagare

http://www.zatzy.com/showthread.php?t=307027&page=12&pp=20

Ser mera färdig ut för skroten en att laga 😮

AK_Impreza
        Deltagare

Jävla stolpskott alltså!
          Gör så varenda jävel förlorar deras körkort i livstid (kanske fick dom i kalaspuff paketen?)
          att det finns sånt här folk är ju sjukt, tänk om det går nån med barnvagn eller liknande över ett övergångsställe så kommer det nån i 200 blås..
          Vill inte ens veta vad som skulle kunna hänt!
          Tycker att det är rätt åt dom jävlarna som voltar o krockar!
          Bara dom inte drar ner nån oskyldig i smällen!
          Att dom sedan säger att dom ska återkomma nästa år tyder på
          stora fel i hjärnan, tror att dom är rambo (som får 400skott på sig o överlever) tror att dom har nio liv som en jävla katt..

IQ FISKMÅSAR HELA BUNTEN!

Patrik K
          Deltagare

Ja det är faaan svårt att hålla käften när man läser allt detta x(

Det Jerry skriver om att alla, busåkare som ”laglydiga”, blir dragna över samma kam stämmer så väl, har själv blivit idiotförklarad när man nämnt vad man har för bil, innan man haft chansen att förklara vad man gör och vad man står för. Och den ökande trenden som nämns tycker jag redan har nått en ohållbar gräns …

… för det går inte lång tid mellan gångerna då jag får höra i diskussioner om bilar och vad man själv har för bil, att Subaru och då Imprezan i första hand likställs med buskörning och liknande. Och åsikten hos allmänheten, som även utgörs av polis och andra myndighetspersoner, är en maktfaktor att räkna med. Åsikter av detta slag tar väldigt lång tid att påverka åt det positiva hållet men kräver inte mycket för att ta en djupdykning. Jag kommer så länge jag orkar göra allt som står i min makt för att motverka den negativa trenden.

Att lära mig använda bilen på rätt sätt är den största orsaken till varför jag anslöt mig till SSI och kommer alltid kämpa för att det mottot lever kvar i klubben.

// Patrik K

Niklas
            Deltagare

Kanske dags att avtacka medlemmar från klubben som deltar i illegala aktiviteter? 🙂

AK_Impreza
              Deltagare

låter som en bra ide Alien!
                Blir klubben mer seriös!
                Dom idioterna som håller på med skiten
                kan hålla sig till Zatzy ”idioternas community”
                Värre barnrumpor o skit som finns där går inte att hitta!

b20mannen
                Deltagare

Att göra en TXM…

Nån som minns TXM Racing? Vad hände med det egentligen?

För inte var det väl så illa att det dog ut på grund av inre stridigheter och att ingen ville gå med i det på grund av att TXM ofta var mer poliser än polisen?

Jag tror inte att en märkesklubb ska ställa sig till doms över vad dess medlemmar gör som inte är kopplat till klubben.

Däremot är jag öppen för, att de som gör reklam för SSI under sådana former som SSIs övriga medlemmar inte ställer upp på, ska få en chans till att be om ursäkt, och plocka av eventuell SSI-dekor, och dementera samt rensa bort allt dom skrivit på exempelvis webforum som drar in SSI i det hela. Efter den chansen kan man helst peta dom ur klubben om dom framhärdar att dra klubbens namn i smutsen.

Och jag drar gränsen nånstans mellan dessa idiotevents å ena sidan, och streetracing under kontrollerade former å andra sidan.

Sen kanske andra inte drar gränsen just där. Men det gör jag.

Blocken
                  Deltagare

Kanske dags att avtacka medlemmar från klubben som deltar i illegala aktiviteter? 🙂

Närå, håll på med vad ni vill, så länge ni inte blandar in SSI (precis som B20mannen skriver).

Lagligt, fort och under ordnade säkra former är parollen!

/Blocken

SecretAgentMan
                    Deltagare

Tror på samma-lika, man kan inte tvinga folk till att tycka/tänka lika (även om det skulle vara praktiskt ibland).

Jag lider av haltande dubbelmoral då jag anser att ett välskött ”streetrace” med seriösa grabbar som spakar inte är mycket att orda om, samtidigt som detta event får mig att fundera över folks totala brist på konsekvenstänk.

Inte tror jag någon skyltar med SSI i diverse ljusskygga sammanhang heller.

🙂

/J

Foppa
                      Deltagare

Vilka idioter…

Ett tips..

Ta ut lite media när ni ska åka Superstage,
                        och tala om och visa hur SSI ställer sig till det där..
                        Att man kan ha roligt även på en bana.utan riska att skada andra..

Synd att dom inte körde ihjäl sig..

/Forsberg

OzO
                        Deltagare

Dom idioterna som håller på med skiten kan hålla sig till Zatzy ”idioternas community” Värre barnrumpor o skit som finns där går inte att hitta!

Jag tycker du ska vara väldigt försiktig med att dra alla över en kam och dessutom se över dina ordval (skulle du t.ex. kunna posta det du skriver ovan på zatzy och stå för det?)… speciellt då förmodligen den större delen av en stylingfirmas kundkrets hänger där 😉

/G – som är reggad på yatzy sen länge men väljer att läsa det intressanta… ibland
                          _____
                          ::::: | ~ ”…otrevligast, men framför allt bäst å värst…” ~ | :::::

Addson
                          Deltagare

Min fråga e bara om det ens va någon från klubben som körde i år???

Hasse83
                            Deltagare

Vilka idioter…Ett tips..Ta ut lite media när ni ska åka Superstage,och tala om och visa hur SSI ställer sig till det där..Att man kan ha roligt även på en bana.utan riska att skada andra..Synd att dom inte körde ihjäl sig../Forsberg

Idioter i all ära. Men att önska livet ur dem som kör så är lite i överkant i mitt tycke. inte sant?

Sen har väl var och varannan någon gång ”rödljus” rejsat. kört en repa på ett streetrace. Men denna ”event” verkar ju vara tamefan det jävligaste jag sett.

Och inte gör det livet lättare som Impreza ägare(även om jag är en f.d) heller

Janne248
                              Deltagare

Fyller på i denna tråd med idioti från Sundsvall…

Se: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1212746.ab

Liten bild, men nog ser det ut som tre Imprezor…

http://gfx.aftonbladet.se/multimedia/dynamic/00452/getaway3www_452926b.jpg

Ser ut som en instrumentbärda från en äldre Impreza…

http://gfx.aftonbladet.se/multimedia/dynamic/00452/getaway2www_452925b.jpg

Dårar x( x( x( x(

specialized
                                Deltagare

Liten bild, men nog ser det ut som tre Imprezor…

Det ÄR 3 Imprezor.Såg filmen på youtube förut men nu var den visst borttagen av uppladdaren.

Det är en sak att gasa på FRI väg UTAN trafik, men de här puckona sick sackar mellan bilar till höger och vänster i hastigheter uppåt ~ 200 Km/h.

Som bonus på idiotin så spins det ringar med tillhörande rallycross-start på asfalt med en av GT :ena …inte en gång utan 3-4 gånger.
                                  Hoppas de inte dyker upp här på forumet och beklagar sig och undrar varför drivlinan rasa.

Puckon.

Mvh.Mattias – http://www.garaget.org/?car=18857
                                  ———————————-
                                  SS @ en halv förmiddag inklusive 3 snurrningar 😉

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 46 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.