Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 69 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

>Men som tur är finns det faktiskt hopp om framtiden i form av
      >grabbar som Grimlock & broder…även om det är väl mycket
      >drifting i just Grim själv. 😀

Jaha, och unge herr rallyröv (undertecknad) räknas inte in i skaran som skall hålla fanan högt i framtiden? 😉

X3000
      Deltagare

>Visst är det skönt X3000 att folk som Perra förklarar hur din
        >impreza skall se ut? Inga krux med vad du själv tycker är
        >snyggt eller fult utan bara slå honom en signal och be honom
        >coacha dig.

Hehe.. Jo det är ganska bra..

Skall nog iofs gå ut å kasta på neonet nu.. Har det liggande här i en vecka nu.. F-n va snyggt det kommer bli..

SecretAgentMan
        Deltagare

Älj, du räknas inte in i den nya generationen. 🙂

Men visst, bara du börjar använda bilen lite istället för att lagra vinyltejp på den.. 😉 😀 😛

/J

OzO
          Deltagare

>//S – som själv har ångrat sig ang neon på bilen men tycker
            >folk bestämmer själv om hur DERAS bil skall se ut.

Har ni inte förstått ett enda ord som har skrivits ovan??? Läs igen… :+

(Ger nu upp)

_______________________________________________________________________________
            ::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

SecretAgentMan
            Deltagare

Jag reagerade på precis samma sak OzO.
              Följande tål att repeteras…

“Imprezan blir till vad vi gör den, antingen får den leva med respekt i minnet a’la gamla m3or (e30), deltor och urquattros, eller så blir det ett nerplastat cirkusspektakel.

Fråga dig själv vad du vill se på gatorna om 10 år.”

Läs och begrunda, läs sedan om det igen.

/J

Janne248
              Deltagare

>Fråga dig själv vad du vill se på gatorna om 10 år.”

Dom kanske vill se neon överallt på gatorna…kanske tom önskar att biltillverkare har det som std om 10 år.

/Janne – som inte vill ha neon, men orkar inte bry sig, alla gör som dom vill.

Assazel
                Deltagare

>>//S – som själv har ångrat sig ang neon på bilen men
                  >tycker
                  >>folk bestämmer själv om hur DERAS bil skall se ut.
                  >—
                  >
                  >Har ni inte förstått ett enda ord som har skrivits ovan???
                  >Läs igen… :+

alldeles utmärkt. Jag skall genast scrolla upp och läsa Perras inlägg igen. ZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzz

Kvarnis
                  Deltagare

Och om man vill ha lexus lr Skyline bakljus å ev nån vinge som kan var till nån funktion…. så lått gå för en gatt bil alla måste ju inte ha samma smak…

Men Neon hör som Ozo säger hemma på mäss bilar alt Bilstero byggen…….klart får man för sig att tävla i ljud med en subba bara för att vara orginel …så lått gå…. gillade ju att bygga stereo innan jag såg ljuset i turbos&respons system ;):D
                    Å på den tiden var man ung ca 17-18år å gillade starkt dunka dunka…å kanske tom neon…men.. då fanns inte ens imprezan GT som bil i Svergie utan föddes väl typ då…för 10-11år sedan
                    Själv så gillar jag Wally stuket alt. ban-stuk med kolfiber alá HKS feta ban-byggen 😀 Helbur m.m :9

Ren clean look funkar alltid oxå

Jag gillar iofs att se hårda TFTF bilar(som tur är mest mushibushis å Toyota ev nån Honda 😉 OM DOM VERKLIGEN GÅR SÅ HÅRT SOM DOM “Ser utt” att göra….. att ex dekal trimma sin bil med Turbonetics utan att ha en go T67 under huven är riktigt låg vatten märke 😮 x(

Tallen
                    Deltagare

X3000 och Assazel, det är väll inte så konstigt att ni får
                      kraftiga reaktioner när ni mest verkar vara ute efter att provocera..

Jag tror att du, X3000 visste mycket väl att det skulle bli just en sådan här disskusion på din förfrågan om neon.
                      Att du och Assazel sedan postar en massa provocerande goja när andra försöker föra (så gott der går) en “bra” diskussion, påvisar bara att du och din neon kompis inte är torra bakom öronen. x(

Alien, ja du bevisar återigen att du inte är så gammal du heller,
                      Hur såg fälgarna till asfaltsslicksen på den första WRC-Imprezan ut? JUST DET! BREDA EKRAR, komprende??Smala ekrar på rally Imprezan (slicks)kom inte förräns mycket senare.Hem och läs på }(

/Tallen, redigt irriterad på snorungar

Assazel
                      Deltagare

>X3000 och Assazel, det är väll inte så konstigt att ni får
                        >kraftiga reaktioner när ni mest verkar vara ute efter att
                        >provocera..
                        >
                        >Jag tror att du, X3000 visste mycket väl att det skulle bli
                        >just en sådan här disskusion på din förfrågan om neon.
                        >Att du och Assazel sedan postar en massa provocerande goja
                        >när andra försöker föra (så gott der går) en “bra” diskussion,
                        >påvisar bara att du och din neon kompis inte är torra bakom
                        >öronen. x(
                        >
                        >Alien, ja du bevisar återigen att du inte är så gammal du
                        >heller,
                        >Hur såg fälgarna till asfaltsslicksen på den första
                        >WRC-Imprezan ut? JUST DET! BREDA EKRAR, komprende??Smala ekrar
                        >på rally Imprezan (slicks)kom inte förräns mycket senare.Hem
                        >och läs på }(
                        >
                        >/Tallen, redigt irriterad på snorungar

Hur gammal är du då, 200 år?

Du måste ju råkat ut för sinnesförvirring! Ge dig på stackars X3000 för att han undrar om hur man monterar neon. Dessutom anklaga honom för att ha medvetet skapat denna diskussion för att han behövde monteringshjälp. Och sen ger du dig på mig för att jag förstår hans situation gentemon alla anti-neonister och försöker vara hans stöd mot strömmen. Och nu helt plötsligt är Alien också barnunge.

Jag tror många har “case of a monday” idag…

Perra
                        Deltagare

>Kromade backspeglar och M3-backspeglar är andra grejor som du
                          >borde gråta dig till sömns över då? Tips, titta inte i
                          >SSI-galleriet! 😀

Ja, jag tycker det ser ut som skit med kromade backspeglar på en Impreza! MEN, jag förlorar ingen sömn över det! Inte heller om nån monterar neon men det tycker jag är ÄNNU fulare än kromade backspeglar. OCH det är neonets var eller icke vara tråden handlar om så då var det det jag skrev om.

>Men jag håller med dig, det skall vara rallystuk, hårt och
                          >rejält! Inget krom och inget toning av rutor. Stenskott i
                          >lacken skall vara där, möjligtvis lite taffligt fixat med
                          >lackstift med darrig hand.
                          >- Rätt väg att gå enligt mig!
                          >
                          >…men jag är ödmjuk nog att acceptera att andra inte har
                          >samma åsikt och kan se det som intressant att titta på deras
                          >bilar också trots osthyvel på bagageluckan och neonfärger
                          >under kärran. När jag tittat på dessa bilar går jag tillbaka
                          >till min rallykärra, sätter mig i den och njuter av att ha en
                          >tuffare bil än dem. :7

Jag uttrycker min åsikt och har inte lust att vara ödmjuk i just den här frågan. Och det står jag för. Jag gillar inte neon på Imprezan, punkt!

/P

Tallen
                          Deltagare

Ja, du verkar ha det värst.
                            Tycker inte att jag “ger mig på” någon?
                            Så nu är det “stackars” X3000?
                            Det verkar inte vara särskilt synd om honom.
                            Dig däremot, verkar det vara synd om.

Det var väll i denna tråden vi skulle ventilera våra åsikter?
                            Neon tips får väll X3000 i sin egna tråd.

/Tallen, somhartjötatfärdigt

simo
                            Deltagare

Om man hoppar över vad jag personligen tycker om neon o annan skit…
                              så finns det som Jerry skrev vissa stadgar som klubben följer.

Följande finns att läsa i paragraf 3:

“Medverka till och underlätta för medlemmarna att bevara och
                              förbättra Subaru Impreza på ett vederhäftigt sätt.”

Tycker inte att neon kvalar in där.

Perra
                              Deltagare

>Visst är det skönt X3000 att folk som Perra förklarar hur din
                                >impreza skall se ut? Inga krux med vad du själv tycker är
                                >snyggt eller fult utan bara slå honom en signal och be honom
                                >coacha dig.
                                >
                                >Perra: kan inte du slå Subaru i Japan en signal och förklara
                                >hur 05:an skall se ut. Jag är lite sugen på vita blinkers
                                >överallt.
                                >
                                >
                                >//S – som själv har ångrat sig ang neon på bilen men tycker
                                >folk bestämmer själv om hur DERAS bil skall se ut.

Visst kan jag göra det. Har du numret? 😀 BTW, har du sett att jag INTE har STi-ljusen bak på min Inprezia? 😉

Som jag skrev i mitt svar till Älgen: Jag uttryckte min åsikt om trådens tema. Det betyder inte att jag varken förväntar mig att folk ska göra som jag tycker eller ändra åsikt. MEN, jag måste få uttrycka min åsikt lika väl som du eller X3000 eller någon annan på det här forumet, right? Om du inte har fattat det så tycker jag du ska ta dig en funderare.

Mvh Perra-som-gärna-coachar-mot-konsultarvode 😀

Niklas
                                Deltagare

>Alien, ja du bevisar återigen att du inte är så gammal du
                                  >heller,
                                  >
                                  >/Tallen, redigt irriterad på snorungar

🙁

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 69 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.