SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Styling / Tillbehör / Bilvård Neonring i rattnavet. (golf)

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 26 totalt)
  • Författare
    Assazel
    Deltagare

Tror golf V6 4 motion har det.
      Typ en ring i rattnavet så lyser lite svagt neonblått.. riktigt schysst.. var kan man få tag i det? Om det ens går till Impreza. 99..

Blocken
      Deltagare

>Tror golf V6 4 motion har det.
        >Typ en ring i rattnavet så lyser lite svagt neonblått..
        >riktigt schysst.. var kan man få tag i det? Om det ens går
        >till Impreza. 99..
        >

Kanske ska köpa en Golf då?

Assazel
        Deltagare

hehe ni är väl fördomsfria? jag gillar faktiskt det blåa ljuset. 🙂

Assazel
          Deltagare

Aliendice : hur är hela street kittet? förutom neon?

Niklas
            Deltagare

Jag tänker kjolpaket, en regält dekor på bilen, gärna omlackad i nån galen techno-färg, fet vinge, grym stereo, värstingmotor, kolfiberhuv / plexiglashuv och neon i motorn, i kupén och under bilen. Om man har allt så kan sånna här detaljer fungera, men att bara stoppa i en liten detalj kommer bara se fattigt ut.

Sen kommer många tycka att du har förstört bilen men du har varjefall löpt hela linan då det gäller att ge bilen en ”street-look”.

Imp
              Deltagare

street look för mig är en skitig bil med lit bulor som syns att den är körd fast jag kanske har missuppfattat det hela? (nej min bil är inte särskillt bucklig om en enaning skitig just nu kanske)

SecretAgentMan
                Deltagare

Men jösses…lugna sig lite nu…saffransgula Imprezor med neon i rattnavet?
                  Ehrm…det är en bil med fin stamtavla det här…inte något man behandlar hur som helt. x(

Neon, lustgas och annat bjäfs hör inte hemma på Imprezan, så är det bara. :*

/J – skall försöka införa prövotid på förstagångsköpare…

Assazel
                  Deltagare

Jag hade iofs bara tänkt mig neon under bilen, grillen , reg skylt och instrumentbrädan.. bagaget, motorrum. ska inte vara ngt alls nästan inne.

Dekaler tycker jag inte om alls.

men alla tycker ju olika. Vissa köper volvo med saffran för att de gillar färgen/lacken. Färgen blir väl inte annorlunda för att den sitter på en impreza? men det är kanske en principsak för er?

SecretAgentMan
                    Deltagare

Jag kan lova dig att det är en principsak för mig att hata smäckiga moddar på bilar i allmänhet, och speciellt stenhårda bilar som de japanska rallyjärnen. }(

/J

Niklas
                      Deltagare

Assazel: Skit i vad andra tycker, gör din bil exakt så som du vill att den skall se ut! Sen får man ta lite käftsmällar för det, ”been there, done that” som man säger… 😉

Det skall bli mycket intressant att se din bil när du är klar med modifieringarna. Speciellt omlackningen ser jag fram emot. Imprezor i andra färger än de vanliga (jodå, jag räknar in röd som vanlig).

Imp: Du tänker på city-looken! 😀 Street-looken kallar jag F&F-looken…

Yonaz
                        Deltagare

NEJ, inget neon snälla..
                          Ta det från mig som kör impreza utan rallyvinge…
                          😀
                          // J

modulated
                          Deltagare

Nej för bövelen, håll neon borta från imprezor…
                            Dekaler är ok, men neon, det är lika illa som lexuslampor.

Det ryktas förövrigt att det rullar en blå med stor
                            vinge och en massa blåa rör under bilen i Stockholm, nån
                            som kan bekräfta det ? Hörde nämligen ryktet från mina
                            arbetskamrater som har haft problem tidigare att skilja
                            en impreza från en evo.

// Patrick P.

Regionsansvarig Västerås

Blocken
                            Deltagare

>
                              >Men du kan säkert hitta massa kul på
                              >http://www.danmobility.se/ 😀
                              >

Jag hittade en sånhär: http://129.142.31.8/DAT/pic/l/20103.JPG Tänk att ha en sån i grillen! 🙂

/AB

PS. Är jag offtopic nu?

Niklas
                              Deltagare

Blocken: Du är väl alltid offtopic och offroad? 😉

ghoofy: Som sagt, röd är en dussinbil…’nuf said! 😀

Assazel
                                Deltagare

hehe. Jag tänker faktiskt på riktigt street neon. Alltså inte danmobilty utan från WingsWest. Har varit i kontakt med dem och de kan leverera ”olagligt” starkt neon för 5-6000.

Men man har ju en strömbrytare i ”cockpitten” så jag tänker bara ha på det ibland. Kan se riktigt mysigt ut på en landsväg ute i det öde en natt.

Kul att ni iallfall vill se när den är helt omlackad… lovar att lägga upp bilder. Men det dröjer.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 26 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.