SSC Allmänt snack Allmänt småprat Ni vet nog bäst..

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    norda
    Deltagare

Det jag nu ska göra känns inte så vidare bra, men det känns samtidgt som ett bra sätt att få fram lite nödvändig fakta..
      Ska eventuellt köpa impreza igen, och jag slänger in en länk här till en som jag är intresserad av: http://tillsalu.rr.nu

Tror det är Mr Impreza här på forumet som äger den, så jag vill veta nu, raka rör..Vad vet ni om bilen, kanon eller? Svara gärna så ärligt ni kan, har mailat lite med Micke, allt verkar stämma, men innan jag sätter mig och åker 40 mil så vill man gärna ha lite mer kött på benen..

Det jag reagerade lite på, som jag även frågade han va 300hk och orginal låda. Jag är iof ingen brutal åkare men, håller det?
      Känner ni inte för att posta här så maila gärna på: norda@linux.se

mvh / Norda
      – Hemsk abstinens nu :9

SubaruPhille
      Deltagare

Kolla lite på den vita sti´n den är rikligt grym!
        hadde helt klart köpt den om jag inte köpt den jag har nu.
        finns i säljforumet.

/mvh Phille

norda
        Deltagare

Känns som det är liite för mkt pengar just nu..

xmax
          Deltagare

men för h…vete. du vet ju att du vill! köp en riktig bil! du kan ju inte köpa en s40 iaf.

Kvarnis
            Deltagare

Tja Micke har väl rasat lådan som oss andra gjort med +300Bhp
              men den höll väl längst för han…

Vet inte vad han byter utt den mot…men det får väl Micke svara på

Men börjar du åka ratt lås så är ddet bara att budgetera för lådras

norda
              Deltagare

xmax: lugna ner dig, annars drar jag ut routern 😀 😀

Kvarnis: Tydligen tredje drevet om gått på Mickes bil, och då är frågan, när går nästa?’
                Jaja, måste fundera på detta ett tag..

xmax
                Deltagare

dra ur routern du! kan inte någon annan hjälpa till att övertyga min bror att han ska köpa en subaru istället för en survolvo!!

SecretAgentMan
                  Deltagare

Du får mycket bil för slantarna om du köper Mickes pärla, men skall du köra hårt bör du ha med i bakhuvudet att lådan lever räknade dagar, och budgetera för detta. 🙂

Vrid är kul, vrid dödar imprezalådor, det är inte klurigare än så. 😀

/J

Kvarnis
                    Deltagare

>Kvarnis: Tydligen tredje drevet om gått på Mickes bil, och då
                      >är frågan, när går nästa?’
                      >Jaja, måste fundera på detta ett tag..

tja det är oftast 3:an som far …men man kan nog döda vilket drev somhelst med misshandel…:(

Men borde inte vara några större bekymmer igentligen….
                      finns ju en snor billiga RA-drevstats från Usa och en idrotts kille i V-ås som bygger i hop det fall det krisar…spara i hop 15K vilket fall som helst så har du en akut rep budget…

Motorn klarar effekten(dvs ~320Bhp Mickes bil kan tänkas ha) om man undviker spikar

Själv funderar jag mest på hur länge den överlever vid ~400Bhp ;):D

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.