SSC Annonser Säljes – Delar Nikon D70S m.m – årets systemkameraklipp!

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    SecretAgentMan
    Deltagare

Eventuellt skall det uppgraderas till en D80 (alt. D200 ifall man får frispel totalt :+ ), så det kan finnas en (i stort sett ny) D70S över hemma.

Nikon D70S, ~1500 exponeringar.
      Nikon 18-70, kitobjektivet.
      Hoya cirkulärt polfilter till ovanstående.
      2 gig Sandisk CD Extreme III

Inköpt i februari -07 på PCCity, kvitto och garanti finns kvar naturligtvis, allt är i nyskick.

5700:- med frakt till SSI-kokarpolare (gäller vid förskottsbetalning till mitt konto i SEB – annars blir det postförskott, då tillkommer frakt).

🙂

/J

Pontus
      Deltagare

har du den kvar? nu vart jag oerhört intresserad.. har suktat efter en system digital kamera länge… måste nog tyvärr vänta en två månader då min säsong tar slut nu o jag börjar inte jobba förrän juni igen :\

Pontus
        Deltagare

iufsig har jag tre canon objektiv, känns dumt o köpa en nikon då.. hmm

SecretAgentMan
          Deltagare

Den lär inte finnas kvar länge till det här priset, så är du allvarligt intresserad föreslår jag att du löser det där med slantarna. 😉

Kräng objektiven på fotosidan, Canon är betydligt mer strulig med kompabilitet på äldre objektiv mot nyare digitala systemkameror än vad Nikon är.. 🙂

/J

SecretAgentMan
            Deltagare

Såld till icke-kokare-förare från Falun (såldes via fotosidan).

/J

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.