Perfekt väder och lagom med trafik. 12 varv idag, 6 med en Scirocco och 6 med Artega GT. VW’n kändes väl avstämd mellan effekt och väghållning, Artegan kan lätt ta 100 hk till. 😉
Såg ett par svenska bilar, bl.a. en Ferrari med personlig regskylt “blank”. 🙂
Patrick,
När du hyr bil, vilken försäkring får man? Har kört hyrd/lånad bil på svensk bana en gång och då blev det till att ta på sig allt ansvar. Inte kul när man kör en ny Porsche på vått underlag 😉
Hahaha vad ska jag säga….Helt fantastiskt. skiiit svår bana jag måste ha minst 20 varv för att komma ner i tider runt 9,30.första varvet låg på 10,58 andra runt 10,35 tredje startade riktigt bra (Hög 9a på g ) å det var då jag märkte att en 13 år gammal bil med lika gamla bromsgummislangar inte är optimalt (svampigt och “glaserade” belägg) samt så började motorlampan lysa så jag avbröt och smög halva varvet. in på parkeringen å kolla. av med + polen och nolla så var det åtgärdat typ. ut sista varvet precis innan stängning. grymt kul var det och det är inte bara körningen utan även stämningen runt banan och byn.känner att det som begränsar är just bromsarna. matchar gt3or i kurvor utan problem men sen så smäller det bara till på rakorna så är dom borta. man märker vilka som ofta kör där och kan banan. Måste dit igen å igen å igen. 🙂 Dags att köpa spelet till ps3an för träning 😉