- Detta ämne har 48 svar, 6,223 deltagare, och uppdaterades senast för 10 år, 5 månader sedan av Janne248.
-
FörfattareInlägg
-
12 mars, 2014 kl. 07:36 #265436JommieDeltagare
Janne: Antigen delar vi annars får ni egen stuga. Inga problem. Får bara avvakta och se hur många som vill åka med.
Om vi sover över eller inte i Kongsvinger är inte bestämt än. Kanske vi orkar åka till Larsa eller er och sover över där. Oslo kommer vi nog inte besöka på denna resan.Glenn: Om du bor der vet du sikkert hvor man kan få beste veikro-mat?
Regner med det er middagstid når vi kommer till Konsvinger.Till alla andra som fortfarande är osäker – men kanske vill komma med. Att boka hotell/vandrarhem kostar inget och går oftast avboka om det inte går få ihop semester eller ekonomi, så önskar ni komma med, boka nu. Och avboka sen om det visar sig inte gå. Väntar ni för länge kan det bli svårt hitta boende.
13 mars, 2014 kl. 22:00 #265419Janne248DeltagareVad händer med alla som var intresserade i omrösningstråden?
Igge, Surbarbro, Tyrfing, InzoLino, GRID (även om han åker annan bil), TypeR??13 mars, 2014 kl. 22:28 #265445IggeDeltagareFortfarande intresserad men väntar på att få reda på när jag är ledig och så väntar jag på att få reda på hur lång läke-/rehabtid det blir efter min kommande operation
14 mars, 2014 kl. 07:20 #265450TyrfingDeltagareMin sambo vart uppsagd igen och håller på letar jobb tjafsar med akassan om ikomst, tänkte vänta lite på hur det går så ska bestämma mig i slutet av mars här.
Vill absolut med och har semester att ta ut för det,
skulle vara ohört kul och en bonus är att jag kan träffa lite släkt i bergen (bor precis vid mitten av flöjbanan 🙂Men ser jag att ekonomin går ihop i slutet av mars kommer jag absolut göra allt jag kan för att komma med.
17 mars, 2014 kl. 23:21 #265427SurbarbroDeltagareNu har jag bokat alla hotell utan Trollstigen Camping. Fattade inte om jag skulle ringa dit eller om jag skulle boka via Jommie. Jag får ringa och kolla med dig.
I övrigt så tog samma hotell som er andra.Måste säga att ni har gjort ett fantastiskt jobb.
Det ska bli så spännande att åka till alla de ställen som jag har hört talas om men aldrig varit på. Norge ser på vissa ställen ut som Schweiz.
Kommer känna mig som hemma.18 mars, 2014 kl. 07:20 #265437JommieDeltagareNu har jag bokat alla hotell utan Trollstigen Camping. Fattade inte om jag skulle ringa dit eller om jag skulle boka via Jommie. Jag får ringa och kolla med dig.
I övrigt så tog samma hotell som er andra.Måste säga att ni har gjort ett fantastiskt jobb.
Det ska bli så spännande att åka till alla de ställen som jag har hört talas om men aldrig varit på. Norge ser på vissa ställen ut som Schweiz.
Kommer känna mig som hemma.Vi har 3 stugor med 5 platser i var. Janne/Ana-Paula vill gärna ha en själv om det går. Så om det går dela med någon så finns det plats i dom. Hur vi delar på platsarna vet jag inte än, men just nu är vi bara 5 (6 med Larsa) som är säkra ska åka.
Till er andra: Om ni vill åka med men av olik anledning inte vet om ni kan än – boka hotell nu och avboka sen om det inte går. Väntar ni kan det vara svårt hitta plats.
18 mars, 2014 kl. 07:46 #265428SurbarbroDeltagareToppen!
Jag har inga problem att dela. Det har vi ju gjort förr.
T.ex. Emmaboda.Nu behöver vi bara räkna ner till semester.
21 mars, 2014 kl. 14:26 #265451TyrfingDeltagareSer ut som det inte blir något för min del, tjejen smällde fronten på min bil när jag var danderyd för gallstensoperation nu i snökaoset.
27 mars, 2014 kl. 17:23 #265444TypeRDeltagareVad händer med alla som var intresserade i omrösningstråden?
Igge, Surbarbro, Tyrfing, InzoLino, GRID (även om han åker annan bil), TypeR??Look above matey post No 7 and on the original thread i said if shes built in time which still stands d—0.o—b
30 mars, 2014 kl. 12:58 #265420Janne248DeltagareLook above matey post No 7 and on the original thread i said if shes built in time which still stands d—0.o—b
Than build FAST! 😀
3 maj, 2014 kl. 14:39 #265421Janne248Deltagare.
PS: Har ändrat från Mjelva Camping till Trollstigen Camping. Vi har 3 stk 5-pers stugor med bad/kök. Dom ville ha svar senast 1 maj hur många vi är.
1 Maj har varit, fick Ana Paula och jag en egen stuga pga av bristande intresse från andra?
3 maj, 2014 kl. 20:38 #265438JommieDeltagare1 Maj har varit, fick Ana Paula och jag en egen stuga pga av bristande intresse från andra?
Har inte prata med campingen, men som det är nu har vi 3 stora stugor. Kommer kolla om hur det är – om det finns några mindre (med egen toa). Men ja, ni har egen stuga.
Som det är just nu är vi 6 pers. Om Vi tar 2 stugor får ni en så delar jag, Laila, Lärda och Catrin på en.
4 maj, 2014 kl. 12:22 #265453Lacer_manDeltagareHej. Vi överväger att hänga på, iallafall en del av trippen. Vi ska prata om det idag så eventuellt kan vi ta en stuga. 2 vuxna och ett barn.
Skickas från min iPhone via Tapatalk
4 maj, 2014 kl. 15:04 #265439JommieDeltagareHej. Vi överväger att hänga på, iallafall en del av trippen. Vi ska prata om det idag så eventuellt kan vi ta en stuga. 2 vuxna och ett barn.
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Trevligt. Kul om ni kan komma med. Även om det bara är en del av vägen.
d—0.o—b
Edit:
Har nu pratad med campingen och har fått verifierad vi har 3 “hög-standard stugor”.
Så, Janne och Ana-Paula har 1.
Jag, Laila, Larsa och Catrin delar på 1.
Lazer-man m/familj har 1 (om dom kommer med).4 maj, 2014 kl. 15:59 #265429SurbarbroDeltagareTrevligt. Kul om ni kan komma med. Även om det bara är en del av vägen.
d—0.o—b
Edit:
Har nu pratad med campingen och har fått verifierad vi har 3 “hög-standard stugor”.
Så, Janne och Ana-Paula har 1.
Jag, Laila, Larsa och Catrin delar på 1.
Lazer-man m/familj har 1 (om dom kommer med).Det blir kanon.
Kul att det kommer flera.
Du har ju lagt ner så mycket arbete.
Jag ser fram emot detta.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.