SSC Allmänt snack Träffar Norr-träff!?

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 104 totalt)
  • Författare
    Whitewheels
    Deltagare

Tjena!
      Tänkte planera den ”årliga” 🙁 Norrlands-träffen i slutet av Maj början av Juni.
      Finns det önskemål ”där ute” på aktivitet?
      Fick ett önskemål av killen som köpte min kärra om Superstage Åmsele. Det är ju en bit att åka men mäkta kul! Finns det intresse så kör vi, självklart!

Janne248
      Deltagare

Klart det måste bli en träff å jag vill vara med! 🙂
        Åmsele superstage vet jag inte vad det är å varför går det bara å köra där. Men jag hänger nog på bara det är en helg man kan åka till föräldrarn å hälsa på så!
        Vilken dag tänker du? Lördag? Varför inte 22a eller 29de? Helger med extra dar ledigt = lätt för mig å komma!

Kvarnis
        Deltagare

Tja i Åmsele finns det stora rakor där det går att åka S.S 201, 402, 1000m lr vad man känner för…kanon rakor i toppskick 🙂

Med bra väder så kan man lätt averkia en dag i åmsele flygrakor utan bekymmer 😀

Det kan dock vara lite små kylligt om det vill sig illa ;):D

Låter som en inte alt för dum ide…annars så finns ju Kubbe oxå 😀
          Om det skulle vara närmare för majoritenen som tänker komma 🙂

Jag rycker väl med G-teck Pro’n för G-krafts kontroller 😀

Rogga
          Deltagare

Jag lär ju komma.. Bestäm en tid nu 😀 WRRROMM!!! Blir det grilla å öl sen på kvällen då lr?
            Ska ta med en g-tech oxå kanske så kan vi jämföra lite 🙂

Rogga ”Kombimaffian”

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/ssi711

MDE
            Deltagare

Ja e me bara det inte blir i typ kiruna:D
              var ligger åmsele????
              köra impreza grilla korv träffa likasinnade finns det något roligare!!

::-) 🙂

/MDE

Rogga
              Deltagare

Citat:

Premiär för Bilsports nordligaste strippkörning Piteå 29 maj!

Är du trött på att behöva åka flera hundra mil för att släppa loss bilen ordentligt? Nu har det äntligen blivit dags för alla gasglada norrlänningar att visa var skåpet ska stå! Missa inte när premiären av Sveriges nordligaste stripp slår upp portarna på Pite dragway den 29 maj!

Då kommer man ju missa det, kan man inte ta åmsele träffen efter denna helg?

Rogga ”Kombimaffian”

Whitewheels
                Deltagare

Tro mig, det blir ingen träff den 29:e, då är det Pite som gäller!!!!

Janne,vet du inte vad superstage är? Du måste ju legat o sovit dom senaste 5-6åren 😉

Just nu känns det som om det blir i början av Kuni, känns stressigt att få ihop något innan 29:e. Asså inte stressigt arbetsmässigt utan mer att få ihop folk.

Kvarnis, visst funkar Kubbe,men då måste DU åka o kolla så vi verkligen kan va där,sen blir vi ett gäng som få gå upp tidigt o mäta upp banan :*

Rogga. Grilla visst, öl om DU vill, men jag KÖR! ……ensam :+

Åmsele ligger ca 10-11mil nord väst om umeå, utmed rv. 363 mot Sorsele.
                  Fortfarande PÅ?

nisse
                  Deltagare

jag är med på allt! sålänge det inte krockar med metallica…(29 maj tror jag)

Rogga
                    Deltagare

Jag är på 😉 Men pite blir det den 29:de 🙂

Rogga ”Kombimaffian”

Janne248
                      Deltagare

Glenn: Jo då, jagvet mycket väl vad superstage är, men jag fattade inte vad det har med Åmsele att göra. Superstage kan man väl köra vart som helst om man har koner attstäla ut och en plats att vara på. Så det var bara kopplingen Åmesle<>Superstage som jag inte fattade.

jag hade glömt att det var Piteå den 29, har inte super koll på vad som händer ”där uppe”. 5 Juni då? Skulle vara lagom för mig. Men annars skulle 30 funka med, så kan man åka till Piteå den 29 å SSI träff den 30:de 🙂 Fin helg de! 🙂

Kvarnis
                        Deltagare

>Kvarnis, visst funkar Kubbe,men då måste DU åka o kolla så vi
                          >verkligen kan va där,sen blir vi ett gäng som få gå upp tidigt
                          >o mäta upp banan :*

Jo visst är det så…men jdet var mest på skämt..:D
                          Men mäta upp en bana är inge problem med gps å mäthjul ;):D

totalt off-topic men ändå hur går det med hus å bil planerna ??

RS
                          Deltagare

Jag hänger också me!? spelar inte så stor roll vad som planeras i aktivitets väg. kaske bättre att hitta på något närmare Umeå eller nån annan stad. å ta åmsele senare

Janne248
                            Deltagare

Kommit fram till nått datum?

Janne248
                              Deltagare

Practos
                                Deltagare

😀

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 104 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.